yenny
Sedan hon blev ensam katt så är hon vild å galen och leker som bara den smile.gif

Här är det anfall av råtta som gäller (hon har inte lekt så på snart 12 år)

Vart är den?

grr...jag är farlig... nu ska här rivas...

men hallå... vart är den...

Aha... här!!

Oj va smutsig jag blev.. bäst att snygga till sej smile.gif
Castea
laugh.gif wub.gif

Ja, scenen ser ut som det jag såg genom fönstret på katthemmet här i stan nyligen: fem kattungar körde vilt race och attackerade mattor, osynliga råttor och varandra givetvis. wub.gif Busungar!
Klematis
Precis så gör min lilla katt, hon är 1 år. Hon vill att vi ska gömma råttan under mattan så går hon en sväng och kommer tillbaks och anfaller. Vi bara sitter och skrattar hon är så rolig.
renate
Oj vad din katt påminde mig om min Mu mu som är i katthimlien nu,hon såg precis likadånt ut som din.
Min lille Fritz leker också med mattan,han kryper under den och anfaller Murvel.Det är så roligt att titta på katterna när de håller på så.Kanske tränar de jakt för de är innomhus hela dagarna nu under vintern. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
yenny

En ny råtta blev det på alla hjärtans dag.... hon har lekt sönder den gamla nu biggrin.gif
Kalinsi
Guds sååå SÖT hon är smile.gif
Jag blev glad av att titta på bilderna ! smile.gif
Kathy
Pluttan då. wub.gif wub.gif wub.gif
*Felix matte*
Så där brukade Felix leka... han älskade att leta under mattorna. wub.gif
Fenja
Fina bilder! Min granne har en kastrerad hankatt på 19 år som också leker och busar. Jag vet att du har sagt det men jag minns inte hur gammal Frida är. Härligt att se!
Mvh
Fenja
yenny
CITAT (Fenja @ 16-02-2006, 00:04)
Fina bilder! Min granne har en kastrerad hankatt på 19 år som också leker och busar. Jag vet att du har sagt det men jag minns inte hur gammal Frida är. Härligt att se!
Mvh
Fenja

Frida blir 12år nu i mars.. så hon är ingen ungdom längre... fast det märks inte smile.gif
silos
Ojojooj:jag blir alldeles lycklig och glad av att ser på bilderna wub.gif wub.gif wub.gif
Zarah P
Men Jenny, vad härligt att se Frida busa loss! Hon är ju både charmig och tjusig, tjejen!
yenny
CITAT (Zarah P @ 18-02-2006, 23:38)
Men Jenny, vad härligt att se Frida busa loss! Hon är ju både charmig och tjusig, tjejen!

Ja det är faktiskt jätteskönt!
jag var så orolig när vi tog bort Amanda att Frida skulle bli deppig.
Men hon leta bara i ett par dagar.. sedan blev hon lugn.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon