Full version: ny hårfrisyr
labarradepan
Nu är det så att om 21 dagar fyller jag 30, så nu har jag lite kris... haaha.. nej då.

Jag vill bara klippa mig o färga håret lite spännande. Just nu har jag min riktiga färg som är kopparbrunt
Och håret är långt och har det oftast i tofs. Luggen är lika lång som allt annat.

Har ni några bra tips? Gärna med bild så klart.. eller vet ni några bra sidor för sånt?
Boxer
här kanske du kan fynda! smile.gif
wolkenkrabber
gör något Faux-hawk aktigt?

raka av allt?
yenny
Har du ingen bra frisör du kan gå till? De brukar vara duktiga på att föreslå nya saker.
labarradepan
hej smile.gif jag ska genast gå in på sidan.. hihi
Magdis
Om håret är jämnlångt överallt så piffar det upp att klippa upp det lite. Det blir lite mera stuns i det då. Röda slingor i det kopparbruna kanske? Behövs inte jättemånga men några stycken ger mer liv åt frisyren. Kopparbrunt hår låter jättevackert. smile.gif
netaave
Skulle precis också skriva att klipp upp det. in dotter gjorde det på sitt långa hår, hon behållde längden i bak och klippte upp "överhår" och det på sidorna, blev jättesnyggt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon