Full version: 27 sekundmeter snö
Lotta150
Såg första avsnittet av 27 sekundmeter snö igår. Missade andra delen idag. Vem var mördaren?
Reserv
CITAT (Lotta150 @ 07-01-2006, 23:54)
Såg första avsnittet av 27 sekundmeter snö igår. Missade andra delen idag. Vem var mördaren?

Vi som inte såg, vill inte veta, om det skulle komma en repris, så var vänlig och pm:a svaret till Lotta rolleyes.gif
Lotta150
Jadå, gärna ett PM. Tänkte att frågan i rubriken "hur det slutade?" skulle avskräcka eventuella repristittare.. tongue.gif
Reserv
CITAT (Lotta150 @ 07-01-2006, 23:58)
Jadå, gärna ett PM. Tänkte att frågan i rubriken "hur det slutade?" skulle avskräcka eventuella repristittare.. tongue.gif

Nänä du, nyfiken i en strut alltså biggrin.gif kan inte låta bli att öppna en oläst tråd rolleyes.gif
Lotta150
Uppriktigt sagt tyckte jag första avsnittet var väldigt segt. Så när familjen inte ville se andra avsnittet gav jag med mig. Men liksom du är jag nyfiken biggrin.gif
Alltså vill jag ju veta hur det slutade biggrin.gif och om mina misstankar var riktiga.
Reserv
CITAT (Lotta150 @ 08-01-2006, 00:04)
Alltså vill jag ju veta hur det slutade biggrin.gif och om mina misstankar var riktiga.

Det va´butlern sleep.gif Det är alltid butlern rolleyes.gif
Lotta150
Det fanns ingen butler i fjällstugan...möjligen om det kom en vandrandes över fjället i andra avsnittet...
Reserv
CITAT (Lotta150 @ 08-01-2006, 00:12)
Det fanns ingen butler i fjällstugan...möjligen om det kom en vandrandes över fjället i andra avsnittet...

biggrin.gif Vem vet, varken du eller jag såg juh tongue.gif
CarMa
Jag vet...det kunde man räkna ut juh...
Lotta150
CITAT (CarMa @ 08-01-2006, 00:23)
Jag vet...det kunde man räkna ut juh...

Vad kunde man räkna ut? blink.gif
Farbror Blå

Att Ninnan var en av de huvudmisstänkta förstås!
Hon och Odd, fyllot, för vad skulle kunna vara en bättre undanflykt än att ha varit utslagen av rus hela natten?
forget-me-not
Jag blev besviken på serien. Den var inte bra alls. Och vem det var gissade jag redan igår. huh.gif
Lotta150
CITAT (forget-me-not @ 08-01-2006, 00:54)
Jag blev besviken på serien. Den var inte bra alls. Och vem det var gissade jag redan igår. huh.gif

Håller med om att jag blev besviken på serien. Jag tyckte den var lite seg. Och karaktärerna var lite överdrivna. Så egentligen borde jag ju ge blanka f-n i hur det slutade laugh.gif laugh.gif Men jag är för nyfiken.
forget-me-not
CITAT (Lotta150 @ 08-01-2006, 00:57)
Jag blev besviken på serien. Den var inte bra alls. Och vem det var gissade jag redan igår.  huh.gif

Håller med om att jag blev besviken på serien. Jag tyckte den var lite seg. Och karaktärerna var lite överdrivna. Så egentligen borde jag ju ge blanka f-n i hur det slutade laugh.gif laugh.gif Men jag är för nyfiken.

Men du har fått svar eller vill du att jag ska pm:a dig?
Lotta150
CITAT (forget-me-not @ 08-01-2006, 01:00)
CITAT (Lotta150 @ 08-01-2006, 00:57)
Jag blev besviken på serien. Den var inte bra alls. Och vem det var gissade jag redan igår.  :huh:

Men du har fått svar eller vill du att jag ska pm:a dig?

PM:a gärna, tack wub.gif
forget-me-not
CITAT (Lotta150 @ 08-01-2006, 01:01)
PM:a gärna, tack wub.gif

Okej!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon