Sunesetter
Hej!

Vill bara påminna er om att vi behöver eran hjälp för att få igång vårt växtbibliotek på blomtokig.se. Skicka in dina bilder och dela med dig till andra!

Välkommen!
tongue.gif

blomtokig
Diana
Vad mer vill du ha med bilden? Svenskt och latinskt namn?
Skall det vara en särskild storlek på bilden och specellt format ?
Sunesetter
Gå gärna in på hemsidan och kika under fliken bibliotek, där finns all information som kan tänkas behövas.

Det är inte nödvändigt med både Latinskt och Svenskt namn men det underlättar ju för oss (så länge det är korrekt). Förutom namn och bild så ser vi gärna att ni kanske delar med er av ett eget skötseltips som hamnar på samma sida som växten.

Så börja skicka in bilder!
Diana
Jo jag såg det senare när jag tittade in där. Men det ser ut som ni just nu bara vill ha krukväxter ? Jag hade tänkt skicka trädgårdsväxter/blommor wub.gif
Sunesetter
Givetvis går det bra att skicka in trädgårdsväxter/blommor också eftersom biblioteket ska innefatta även dessa. Det är bara att vi började med att lägga upp krukväxter. Så det är bara att skicka in och lämna förslag på växter som ni vill se.

Alla tips och funderingar ni har kring just detta emottages mer än gärna!
Det finns ju en del annat också på sidan som är på gång vad det gäller mer fakta relaterade avdelningar samt er besökares bästa tips.

Hälsningar
blomtokig.se
Diana
Härligt! För jag tycker sidan ser mycket lovande ut smile.gif
Johan K
Toppen att ha allt samlat, inrednig, växter, färg och form på en sida.
Ser fram imot när den är igång för fullt i vår.
Som sagt va snygg sida, lagd i favoriter. smile.gif

MVH Johan k
Alexander-VG-zon3
jag akn lägga in krukväxt bilderr har det mesta men inte allt men typ jag vet inte ritikgt hur jag ska göra ändå.har skickat nåt nu tror jag men var skickar jag bilden
Sunesetter
Hej!

Till Flaxss:

Bifoga foton i ett mail och skicka till info@blomtokig.se

Lägg till egna skötseltips och vad du vill ska stå under insänd av. Skicka alltsammans till oss så fixar vi resten. Bilderna måste tillhöra dig eller att du har tillstånd att använda dem.

Vi har för övrigt gjort en del uppdateringar som finns att läsa om på hemsidan.
Alexander-VG-zon3
oki ska göra det på några av mina krukväxter smile.gif smile.gif
Sunesetter
Tack för dina bilder Flaxss! De kommer läggas upp så fort vi hinner.
Skicka gärna fler om du har lust.
biggrin.gif
Sunesetter
Kul att så många skickar in sina växtbilder!

Vi har börjat få in del bilder och kommer inom kort att lägga upp dem i biblioteket.
Vi blir glada om ni fortsätt att skicka in bilder så att vi snabbt kan komma igång!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon