Full version: Kläder till marsvin
Kathy
Kläder till marsvin.

Ja, vad säger man? sad.gif wacko.gif blink.gif
karjo
*suck* stackarna! sad.gif
lisselbo
Är nog det mest fåniga jag sett.
Ett gott skratt förlänger livet.
LindaLunda
mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif
Betty
Så himla korkat! rolleyes.gif
Magdis
Å du milde skapare så korkat! *tar mig för pannan* blink.gif
Är väl inte förvånad över att det kommer från USA.
Snöflinga
Usch vad hemskt sad.gif Stackars djur...Kan förstå att en del hundar måste ha på sig skyddande kläder vid utomhusvistelse .... Men marsvin blink.gif
pejori
mäniskan blir bara galnare i sin strävan att få djuren att likna oss. sad.gif sad.gif
vem f*n tar ut ett marsvin vid sådana grader att dom behöver kläder? blink.gif blink.gif
Lady Hamilton
mad.gif Ja det skulle inte komma på fråga att jag skulle klä masvin i kläder!
Det är bland det mest vansinniga jag har sett mad.gif mad.gif
*Felix matte*
Helknäppt wacko.gif mad.gif
zaaritha
Fy 17!
Klematis
Stackars djur. De som är så stela i kroppen och så bryter och bänder de för att få på klader. Säger oxå F17.
Ophelia
Ja man kan ju få hicka för mindre wink.gif
Reserv
CITAT (lisselbo @ 15-01-2006, 17:27)

Jag har då inge svårt för att hålla mig för skratt när jag ser det där, djurplågeri är va´det är. mad.gif
lisselbo
CITAT (Reserv @ 16-01-2006, 18:32)

Jag har då inge svårt för att hålla mig för skratt när jag ser det där, djurplågeri är va´det är. mad.gif

Nu var det ju inte dom stackars djuren jag skrattade åt, utan dom dårar till människor som bara kan göra något dylikt.
humla
Nä, skulle aldrig få för mig att ta på mina marsvin kläder!! Djur ska vara djur. De såg ju inte ens ut att kunna röra sig. Och det är inte ett dugg kul.

Jag tror inte några djur tycker om att bli påklädda diverse plagg, som inte har någon funktion förutom att ägaren tycker att det är gulligt eller vad de nu tycker.

Hur tänker de??? blink.gif
Wilmer
rolleyes.gif Men GUUUD så söta bilderna på Humlas marsvin var i hennes fotokatalog... Mumma!!

// Wilmer som ska till vet. med sjuk gris i morgon och oroar sig och inte kan sova....

Ps. Marsvin i kläder, URK.
humla
CITAT (Wilmer @ 20-01-2006, 00:22)
rolleyes.gif Men GUUUD så söta bilderna på Humlas marsvin var i hennes fotokatalog... Mumma!!

// Wilmer som ska till vet. med sjuk gris i morgon och oroar sig och inte kan sova....

Ps. Marsvin i kläder, URK.

Åh tack wub.gif wub.gif wub.gif

Vad är det för fel på din gris? (Hoppas att du har tillgång till bättre veterinär än vad jag har, min vet inte så mycket om marsvin öht. Man får läsa på själv innan man ska dit och föreslå vad det kan vara/åtgärder.)

Hoppas det går bra iallafall!! Skriv gärna hur det går.

/Elin
Klematis
Vilka fina marsvin du har humla. Hoppas det går bra med din lilla sjukling Wilmer.
Azeman
Är nog det mest fåniga jag sett.

skrattar åt djurplågerin eller dumheten ich fixiden hos människan?
Anna i Mjölby
BAH! Mycket korkat ska man se innan internet slocknar... Stackars djur! Kan inte folk leka med dockor i stället för att spöka ut stackars oskyldiga djur. mad.gif
Klematis
Visst man kan ju tro att det är surogat för något. Roligt med en levande docka
Diana
Stackars djur, men jag måste erkänna att nyckelpigan och humlan var söta. Men inte skulle jag klä mina grisar inte. Eventuellt för ett Julkort eller liknande. tongue.gif
Malvia
sad.gif

EDIT:
Oops, var visst inloggad på mammas användarnamn. rolleyes.gif
/Hajjen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon