Full version: Hockeyfeber?
LadyG
Borde det åtminstone inte vara ganska mycket rabalder i Jönköping nu när HV leder tabellen med nio poäng? De ser fullkomligt ostoppbara ut ju.

Vad säger ni jönköpingsbor, är det feber i Jönköping?
AndreasBlomquist
Det är ju inte slutspel ännu wink.gif De kommer givetvis ta helt slut och alla topplag kommer falla för de Värmländska vargarna.
LadyG
Tja, allt kan ju hända i hockey och kärlek säger man, tror jag tongue.gif

Fast har inte Färjestad spelat osedvanligt mediokert iår? De brukar ju alltid vara högst upp och fajtas, men nu har de 20 poäng upp till täten.
AndreasBlomquist
Ja, jo... minst sagt mediokert men allt det är ju ett spel för galleriet serru. De försöker invagga de övriga lagen i någon slags falsk trygghet att FBK inte är något hot i år och sen när slutspelet kommer igång så får vi se värsta urladdningen! Det är säkert.. sleep.gif
Berith
Äh spelar väl ingen roll vilken plats Färjestad ligger på eller hur många poäng dom har, dom är ändå allra allra allra bäst. wub.gif Och på tredje plats kommer HV.
LadyG
CITAT (AndreasBlomquist @ 16-01-2006, 00:33)
Ja, jo... minst sagt mediokert men allt det är ju ett spel för galleriet serru. De försöker invagga de övriga lagen i någon slags falsk trygghet att FBK inte är något hot i år och sen när slutspelet kommer igång så får vi se värsta urladdningen! Det är säkert.. sleep.gif

Det vore himla kul om Färjestad kunde rycka upp sig, för HV och Färjestad brukar alltid bjuda på så roliga matcher annars. Svängigt spel, gott om chanser och det bjuds åt bägge håll. Men då ska båda lagen vara i god form också, tack. smile.gif
LadyG
CITAT (Berith @ 16-01-2006, 10:26)
Äh spelar väl ingen roll vilken plats Färjestad ligger på eller hur många poäng dom har, dom är ändå allra allra allra bäst. wub.gif Och på tredje plats kommer HV.

Jag är nöjd om jag får se rolig hockey, och känner jag igen spelarna blir det ännu roligare. Därför föredrar jag HV och Färjestad, jag känner igen flest namn helt enkelt smile.gif

Hm...Och så har jag ju bott i Jönköping, så lite lokalpatriotisk kanske jag hann bli trots att jag inte bodde där så länge. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon