astrid_gbg
Jag har blivit med trägård! En fin sån. Och jag har absolut ingen kunskaper om trägårdsskötsel! Jag har läst lite böcker, men jag känner att jag behöver gå en nybörjarekurs! Känner någon till en sån i Göteborg, hör gärna av er!! TACKSAM för al hjälp!
MVH/Astrid - "en höjdare på att klippa grässet...."
email: astrid@visuellform.com
Sylvia
Har för mig att Medborgarskolan (?) eller någon annan av skolorna som brukar skicka brodhyrer om kursstart nu efter julen, hade en sådan kurs! I Göteborg, alltså! Kolla brodhyrerna du fått i brevlådan under senaste tider.

Sedan kan du ju hänga här, här lär man sig mycket och så kan man alltid fråga!!
Hannele
CITAT (Sylvia @ 16-01-2006, 13:33)
Har för mig att Medborgarskolan (?) eller någon annan

Ja, jag har gått Trädgårdsdesignkurs i Göteborg med Medborgarskolan. Andra studieförbund har också, läs broschyrerna som kommer i brevlådan, som Sylvia föreslår. Men boka fort, för platserna fylls fort. Även Trädgårdsföreningen ordnar 1-dagars kurser, om beskärning, planering och annat. Sommarkurser är också trevligt.
Lars-Olof Arvids
Jag gick en trädgårdskurs för nybörjare som Medborgarskolan ordnade i Stenungsund i höstas. Vad som finns nu i vår har jag tyvärr inte kollat.

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon