Full version: Delpinium
titti49zon6
....fr idag kom frerna frn Dowdeswells Nya Zeeland biggrin.gif
jag hade bestllt 4 sorter men fick en bonussort p kpet,
alla frerna r handpollinerade....trallalla,trallalla laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
biggrin.gif biggrin.gif

Lng resvg fr de sm frna. Du fr hlla oss uppdaterade om hur det gr smile.gif
kerstin z5-6
Hrdududu .. om jag har inte ftt mina n -orttvist .. smile.gif
Vilka frger blev de p de dubbla sknheterna ?
Helen i Pite Zon 5
Ooppss! Lyllo du! Frstr att det r frn frn alla vackra frger rolleyes.gif Jag har faktiskt bestllt frn Jelitto Delphinium 'Dysky Maidens' dom kostade 150:-/pse, dyrt men ndvndigt! biggrin.gif laugh.gif
Gsis
Och jag r himla glad att jag inte bestllt fr det var dyrt wink.gif Ja, glad och glad..... eller mjligen lite avis.... nstan riktigt avis..... det r vl konstigt att jag inte tyckte jag hade rd nr jag S grna ville ha unsure.gif Fast jag inte fick en enda delphinium att gro frra ret.

Men vi vntar redan p bilder fr det r ju inte klokt s vackra Delphinium det fanns p den sidan.

/Grna sa
kerstin z5-6
Snyggt jobbat Helen! d kan vi kanske gra ett byte med Blue lace-den svenadyra:(210 bagare) och Green twist smile.gif Mot nn Dusky maiden d?
Om jag fr mina nngng ...
Helen i Pite Zon 5
CITAT (kerstin z5-6 @ 16-01-2006, 23:06)
Snyggt jobbat Helen! d kan vi kanske gra ett byte med Blue lace-den svenadyra:(210 bagare) och Green twist smile.gif Mot nn Dusky maiden d?
Om jag fr mina nngng ...

Absolut! Jisses vad du 'brassade' p! biggrin.gif / Helen
titti49zon6
Hade problem med uppkopplingen igr....men hr kommer bilder
hade jag haft rd skulle det blivit fler men jag fr vl ta dem nsta r
kerstin z5-6
Nu har vi tckt de flesta varianterna -kul -d har vi bilder sen o kan vlja fler smile.gif
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon