|
Christer i Falköping
16-01-2006, 21:24
Nu har jag startat en Blogg, där jag kommer att skriva lite om vad som händer i min lilla handelsträdgård och om tankar och funderingar som far runt i huvudet under dagen. Jag är ju jättenybörjare på det här  Så det tar väl ett tag tills jag får till det. Här är adressen för de som är intresserade: http://glashusetitravad.blogspot.com/Christer.
Johopp, lagd i favoriter. Här ska inte missas en mening Lycka till igen! /Åsa
Ha!  Där var jag redan i morse!
Christer i Falköping
16-01-2006, 21:41
Kul att ni vill titta in! Har ni kommentarer om sidan eller det jag skriver om, så tveka inte att kommentera! Christer.
Kommer att följas!! Kul!
fruberglund
17-01-2006, 12:15
Kollar med jämna mellanrum. Hoppas det går bra för dig, ska försöka komma och hälsa på dig i växthuset i sommar
Snöflinga
19-01-2006, 22:51
Kul, skall också lägga in den bland favoriterna  Tycker du är fantastisk som har vågat förverkliga det som många drömmer om, men inte riktigt vågat ......... Håller tummarna för dej och vädret
Hm, var det du som var med i Gröna rum för ett tag sedan?
AndreasBlomquist
20-01-2006, 02:07
CITAT (Carex @ 20-01-2006, 01:04) Hm, var det du som var med i Gröna rum för ett tag sedan? Nu svarar ju i och för sig för Christer men kunde inte hålla mig. JA!!! Det är Christer som var med i ett antal avsnitt av Gröna Rum angående uppstarten av sin handelsträdgård efter 20 år på Volvo.
Christer i Falköping
20-01-2006, 06:53
Jajjamen, det är jag  Hoppas nu bara att det händer såpass att jag i alla fall har något att skriva om där Christer.
pisanggoreng
20-01-2006, 09:02
Jag gillar bloggen och kommer titta in var och varannan dag. (Det enda som stör lite är de engelska rubrikerna... men så farligt är det inte...)
Christer i Falköping
20-01-2006, 19:39
Förstår vad du menar. Men det får man ta när det egentligen är en Californisk domän. Christer.
pisanggoreng
20-01-2006, 20:05