|
Christer i Falköping
16-01-2006, 21:24
Nu har jag startat en Blogg, där jag kommer att skriva lite om vad som händer i min lilla handelsträdgård och om tankar och funderingar som far runt i huvudet under dagen. Jag är ju jättenybörjare på det här  Så det tar väl ett tag tills jag får till det. Här är adressen för de som är intresserade: http://glashusetitravad.blogspot.com/Christer.
Johopp, lagd i favoriter. Här ska inte missas en mening Lycka till igen! /Åsa
Ha!  Där var jag redan i morse!
Christer i Falköping
16-01-2006, 21:41
Kul att ni vill titta in! Har ni kommentarer om sidan eller det jag skriver om, så tveka inte att kommentera! Christer.
Kommer att följas!! Kul!
fruberglund
17-01-2006, 12:15
Kollar med jämna mellanrum. Hoppas det går bra för dig, ska försöka komma och hälsa på dig i växthuset i sommar
Snöflinga
19-01-2006, 22:51
Kul, skall också lägga in den bland favoriterna  Tycker du är fantastisk som har vågat förverkliga det som många drömmer om, men inte riktigt vågat ......... Håller tummarna för dej och vädret
Hm, var det du som var med i Gröna rum för ett tag sedan?
AndreasBlomquist
20-01-2006, 02:07
CITAT (Carex @ 20-01-2006, 01:04) Hm, var det du som var med i Gröna rum för ett tag sedan? Nu svarar ju i och för sig för Christer men kunde inte hålla mig. JA!!! Det är Christer som var med i ett antal avsnitt av Gröna Rum angående uppstarten av sin handelsträdgård efter 20 år på Volvo.
Christer i Falköping
20-01-2006, 06:53
Jajjamen, det är jag  Hoppas nu bara att det händer såpass att jag i alla fall har något att skriva om där Christer.
pisanggoreng
20-01-2006, 09:02
Jag gillar bloggen och kommer titta in var och varannan dag. (Det enda som stör lite är de engelska rubrikerna... men så farligt är det inte...)
Christer i Falköping
20-01-2006, 19:39
Förstår vad du menar. Men det får man ta när det egentligen är en Californisk domän. Christer.
pisanggoreng
20-01-2006, 20:05
Så trodde jag också att det var, men tydligen går det att få bort engelskan om man vill. Kolla på den här bloggen, som väl är samma sak som du använder..?
Irene_L
20-01-2006, 21:51
Jag har också placerat din blogg i mina favoriter. Det ska bli spännande att följa ditt arbete i din handelsträdgård. Hoppas att allt går bra för dig mvh Irene
zaaritha
20-01-2006, 22:56
Hopplöst dum!!Är det enklare än en hemsida??
Christer i Falköping
20-01-2006, 23:17
CITAT (pisanggoreng @ 20-01-2006, 20:05) Så trodde jag också att det var, men tydligen går det att få bort engelskan om man vill. Kolla på den här bloggen, som väl är samma sak som du använder..?  Hmmm, då får jag luska ut hur man ändrar det. Tack för tipset! Zaaritha, det är mycket enkelt med blogg. Man får välja på olika färdiga bakgrunder. Behöver alltså inga andra kunskaper än att skriva och lägga in bild. Christer.
Christer: Gå till Template -> Edit current. Där finns mallen för sidan. Leta upp de ord som du vill ändra. Tyvärr vet jag inte hur man ändrar "About me", det finns inte i koden utan automatgenereras på nåt vis.
Det är lite pilligt att se i scrollfönstret så kopiera gärna in koden i ett textdokument och jobba där.
Lycka till!
ninnisky
21-01-2006, 00:01
..en till här som lagt din blogg bland "mina favoriter".
Biggan_
21-01-2006, 11:51
Mycket trevligt att kunna följa ditt arbete med ditt nya projekt.
andersen
21-01-2006, 12:38
Undrar varför inte ordet dagbok är gångbart idag.
Eva i Skåne
21-01-2006, 13:18
Har missat denna tråden innan, men nu hör du till mina favoriter också Christer
Christer, jag har nu suttit och läst din blogg och skrattat gott här på kursen som jag går för arbetslösa. Folk började bli nyfikna och kom fram och läste dom med. Tycket det var så kul det där med finnen på näsan och hundskiten på golvet!  Jag kommer att länka till dig jag med när jag kommer hem. tjingeling!
Christer i Falköping
23-01-2006, 20:19
CITAT (linvik @ 20-01-2006, 23:52) Christer: Gå till Template -> Edit current. Där finns mallen för sidan. Leta upp de ord som du vill ändra. Tyvärr vet jag inte hur man ändrar "About me", det finns inte i koden utan automatgenereras på nåt vis.
Det är lite pilligt att se i scrollfönstret så kopiera gärna in koden i ett textdokument och jobba där.
Lycka till! Det stället var rena grekiskan för mig! Jag är lika teknisk som en påkörd gris! Får nog nöja mig med de engelska rubrikerna tror jag Kan nu meddela att näsan inte längre gör ont. Man kan ha tandkräm till mer än tänderna Christer.
Christer:
"About me" kan man ej ändra men de övriga under kan man ändra på "LINKS, PREVIOUS POSTS och ARCHIVE kan du ändra på.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|