yla
några av mina bilder hänger nu på
Restaurang Sjöjungfrun
i stockholm
skojjigt va
de e min svärdotter som ordnat de hela
jäteskojjigt fakiskt
måste ju få berätta

laugh.gif
Berith
Grattis och Jippiii! biggrin.gif wub.gif

Vilka bilder är det? Några som vi har sett här? smile.gif *vill också se*
yla
CITAT (Berith @ 17-01-2006, 14:22)
Grattis och Jippiii! biggrin.gif wub.gif

Vilka bilder är det? Några som vi har sett här? smile.gif *vill också se*

ja dom finns ju på min hemsida förstås
fast jag har ju inte dagarna i huvet ju
men de e sådana där jag gjort skogens varelser synliga
iallafall
bland annat enhörningarna
borde kanske göra en liten sida me dom smlade men i mindre format ska tänka på det laugh.gif för dom som inte bor i närheten laugh.gif rolleyes.gif
Betty
Grattis, vad kul! Ja gör ett eget album för bilderna så att även såna avlägsna som jag kan titta! biggrin.gif
*Felix matte*
Grattis! wub.gif Jättekul... nu kanske du börjar få beställningar på tavlor biggrin.gif

Det är en fröjd att vandra runt på din hemsida och njuta av alla vackra bilder. smile.gif
yla
dom här bilderna är det som hänger där

skoj att ni tycker de e skoj me ,jag känner mej såå nöjd o glad
rolleyes.gif
Betty
Dom är verkligen vackra och speciella! Klart du ska va nöjd och glad, du är en sån duktig konstnär! biggrin.gif wub.gif
ninnisky
Grattis och va kul! Gillar verkligen din konst biggrin.gif biggrin.gif
Anki på Öland
Vad fina dom var!! Det var flera som jag hade missat på din hemsida.
Anki
Boxer
Urläckra, påhittiga, inspirerande, glada och härliga bilder du gjort.

Tack för titten

wub.gif biggrin.gif
Boxer
Och du! Din goa vovve flirtar med mig....det gillar jag. wub.gif

yla
CITAT (Boxer @ 17-01-2006, 15:50)
Och du! Din goa vovve flirtar med mig....det gillar jag. wub.gif

thihi de va så han blev min han flörtade med mej så jag blev alldeles kär o åkte o hämtade honom sen haha

tack alla för härliga lyftande ord nu känns det toppen toppen
har vart lite ur slag ett tag o då behövs de nåt lyftande o de här lyfter fint
tack alla
Kathy
CITAT (oldwolfie @ 17-01-2006, 15:22)

rolleyes.gif

Ojj....Grattis!!
Självklart att du ska vara nöjd och stolt!
Mycket fina och ovanliga tavlor, läckra!
silos
Helt och hållet underbara bilder;jag gillar verkligen din konst wub.gif smile.gif wub.gif
Gillan
Vad imponerad jag blir oldwolfie.Du är lite
speciell du, och det är nåt jag verkligen gillar.
Jag som är uppväxt i en konstnärsfamilj, utan
att ens kunna tillverka en streckgubbe.

Grattis till dig/Gillan
Margaretha
Riktigt mustiga och härliga bilder! wub.gif
amaira
Ååååhhhh vad roligt!!! wub.gif wub.gif wub.gif

Gläds med dig, men framför allt gläds jag åt att dina fina bilder når ut till lite bredare "publik"! För bildernas skull, och för "publikens" skull.

Dina underbara bilder får bara inte leva sitt eget "undangömdt" liv.

wub.gif wub.gif wub.gif
Klematis
Jätte fin bilder. Skulle oxå vilja kunna sånt!!
Reserv
Jag "snodde" några av dom och la bland mina bilder i datorn, får man lov att använda dom som skrivbord? Dom är enormt läckra. wub.gif
yla
CITAT (Reserv @ 17-01-2006, 18:44)
Jag "snodde" några av dom och la bland mina bilder i datorn, får man lov att använda dom som skrivbord? Dom är enormt läckra. wub.gif

ja det får du men leta då rätt på de större bilderna kanske inte blir så bra annars

som sagt jag gillar att dom kan ses av flera
o tackar så jättemycket för berömet

igen rolleyes.gif
*Felix matte*
Jag har också "lånat" en... jättefint med ramen runt som skrivbordsbild wub.gif
renate
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

Du är en mycket duktig fotograf och en skicklig redigerare.
Så kul att dina tavlor hänger på en restaurant så många kan titta på dem.
Snöflinga
Imponerad ... gillar dem verkligen rolleyes.gif Men är det fotografier ? Stilla min nyfikenhet, kan väl inte bara vara fotografier.. eller unsure.gif
Berith
Jaaa! Nu har jag också varit på vernissage. wub.gif Håller med dom andra - häftiga, spännande, fängslande konstverk!
evelina
Ja du är en urskicklig fotograf, dina bilder är så fina, vackra, läckra och roligt att så många får se dom.

Jag tillhör ju den glada skaran som har fått en i present av dig och som jag vårdar ömt och tittar på ofta, den hänger på landet. wub.gif
*Grodan*
Åh vilka läckra bilder! wub.gif
yla
CITAT (Snöflinga @ 18-01-2006, 00:52)
Imponerad ... gillar dem verkligen rolleyes.gif Men är det fotografier ? Stilla min nyfikenhet, kan väl inte bara vara fotografier.. eller unsure.gif

ja du det börjar på mina promenader i skogen så ser jag nåt som tillexempel en stubbe som liknar en drake o då tar jag bara o försöker lyfta fram det jag ser i bilden me hjälp av photochop så då blir ju fotot redigerat enligt min fantasi men ibland behöver jag inte göra nåt alls för att de ska synas de jag såg som den här
skogsrået
jag kan omöjligt se annat än den lilla flickan som går där i skogen o har svårt att se stubben men men kanske inte alla ser den ,de vet jag ju inte för mina ögon fungerar visst annorlunda
smile.gif rolleyes.gif
nå jag har såå roligt då jag leker med bilderna o blir jätteglad av att några andra också kan få nöje av dom
tack igen alla
jag fortsätter ett tag till då me min site va??

laugh.gif rolleyes.gif tongue.gif
tror banne mej jag böörjar piggna till på alvar nu visst har ljuset kommit tillbax lite granna
just nu snöar det fluffiga flingor där ute o gör världen så där ren o fin igen
ha en skön dag o kläa på er lite extra då ni går ut o kollar efter skogsrået
LadyG
CITAT (oldwolfie @ 17-01-2006, 15:22)

rolleyes.gif

Härliga bilder, i synnerhet den med enhörningarna. Den var energisk på något vis.
Snöflinga
Roligt att du berättade... Du ska veta att jag önskar dej Lycka till i fortsättningen rolleyes.gif

Du har talang, sitt inte hemma och vänta på att någon skall be dej visa dina bilder, utan gör ett album och kontakta alla tänkbara utställningsobjekt, bibliotek, konstfrämjandet har en del aktiviteter (har jag för mig) och de flesta företag har egna konstföreningar som köper in konst... (så började jag min bana för längesen)....... små gallerier, tja, det finns hur mycket som helst ...

Än en gång: Lycka till ...
yla
CITAT (Snöflinga @ 18-01-2006, 23:01)
Roligt att du berättade... Du ska veta att jag önskar dej Lycka till i fortsättningen  :rolleyes:  

Du har talang, sitt inte hemma och vänta på att någon skall be dej visa dina bilder, utan gör ett album och kontakta alla tänkbara utställningsobjekt, bibliotek, konstfrämjandet har en del aktiviteter (har jag för mig) och de flesta företag har egna konstföreningar som köper in konst... (så började jag min bana för längesen)....... små gallerier, tja, det finns hur mycket som helst ...

Än en gång: Lycka till ...

ahh tack för rådet
kanske skulle ta o göra så
ja hm hm tar o tar tag i det till våren
du har rättt de e så man kan göra
tack igen rolleyes.gif
kan man se dina verk nånstans snöflinga
LadyG
Du skulle kunna göra en bok, t ex genom ICA, där du presenterar några av dina alster och kanske någon favoritdikt?
Gillan
Nu har jag tillbringat både morgonkaffe och frukost
framför oldwolfies almanacka för 2005. Så otroligt
mycket vackra bilder och filosofiska tankar runt dem.
Hon skriver nånstans att det är en harmoni för själen
att se allting gro. För mig var det en lisa för själen
bara av att få privilegiet av att njuta alla dessa bilder.
Man blir bara lycklig.

Så är det nån av er som inte sett dem, Gör det!

Tack oldwolfie, ska ta ett år om dan wub.gif

/Gillan
yla
åhh Evgeni va gulligt sagt
tack tack o jag hoppas du fortsätter tassa runt på mina kalenderblad wub.gif rolleyes.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon