Full version: verberge kom
kerstin z5-6
Både hit och till Berit i Bjursträsk hörde jag smile.gif
är ju knappt färdig med fröbest ännu-men jag tror det blir lite lökar också smile.gif
Har ni fått den och vad ska ni ha
BjursBerit
Jag är inte heller klar med fröbeställningarna, dom sista? ska skickas ikväll. biggrin.gif Visst ja...STA:s andra fröomgång är ju oxså kvar
Sen så kom Verbeghe idag och ...naturligtvis så måste jag lite där oxså wink.gif Lite mer liljor,irisar och trillium har jag tänkt beställa...den variegerade ramsen kom inte upp ifjol så det blir väl den oxså..kanske någon mer Smilacina racemosa..och så slinker det väl ner nån mer som bara är för vacker och tigger att jag ska köpa den biggrin.gif
Helen i Piteå Zon 5
Visst har vi roligt?? biggrin.gif laugh.gif tongue.gif / Helen
kerstin z5-6
Ja , det måste man väl säga :)men om vi är riktiga å huvudets vägnar är en annan fråga smile.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif
kristerh
Fick min katalog i förrgår, men har inte vågat läsa än... unsure.gif laugh.gif
krister
Lady Hamilton
ohmy.gif Här skiljs tydligen "agnarna från vetet" Har ingen aning om vad det är för katalog ni talar om unsure.gif
kerstin z5-6
Nu vet du -best på nätet går lika bra -smile.gif katalogen är tunnare än nätutbudet:)
Eurobulb
Lady Hamilton
smile.gif Tack för det!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon