Eva i Skåne
När alla runt mig får barnbarn så väljer dottern och svärsonen att skaffa hund!!! unsure.gif

När jag var barn hade jag inga kusiner. Min morbror och moster hade "bara" hundar.
När jag flyttat hemifrån skaffade mina föräldrar hund, som de skämtsamt kallade för min lillasyster.
Och nu, banne mig, blir första barnbarnet också en hund!!! biggrin.gif wub.gif

Givetvis blir det jättekul med deras lilla valp wub.gif Jag skojar mest.
Barnbarn kommer nog också med tiden.

wub.gif
mamamaggan
Ja, kan förstå dig! laugh.gif Har heller inga barnbarn ännu men de kommer väl hoppas jag.

Gläd dig åt hunden så länge. De "tränar" kanske inför att skaffa barn? rolleyes.gif
snuffiz
En hund är väl inte helt fel det med? Det säjs ju att en hund mentalt är som en 2-3 åring.
cic
CITAT (mamamaggan @ 21-01-2006, 19:22)
Ja, kan förstå dig! laugh.gif Har heller inga barnbarn ännu men de kommer väl hoppas jag.

Gläd dig åt hunden så länge. De "tränar" kanske inför att skaffa barn? rolleyes.gif

Jag tror att mina föräldrar tänker precis som du.. tongue.gif rolleyes.gif
Kathy
Grattis till barnbarnet! wub.gif
Snöflinga
Grattis också till till lilla valp"barnbarnet" rolleyes.gif Efter lång erfarenhet i livet av både hundar och ungar har jag kommit till den slutsatsen att det är inte så stor skillnad på hund och barnuppfostran wub.gif

Så det är nog inte så dumt att skaffa hund först tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon