Full version: Du milde....
Fenja
Flygande katt. Jag hoppas att den kom undan med blotta förskräckelsen!
Mvh
Fenja
zaaritha
Hur i helsicke kan nå´n filma o skratta?
Stackars arma katt!
Reserv
blink.gif Och det ska dessutom va´en reklamfilm för Nokia! wacko.gif
zaaritha
Shit!
forget-me-not
mad.gif

Nokia borde skämmas om de verkligen använder detta i sin reklam.
yenny
usch ... stackars misse sad.gif
Kathy
Den där filmsnutten har varit uppe på ett annat forum.
Det är fejk.
Dock synd att Nokia har en sån typ av reklamfilm. sad.gif
Fenja
Skulle inte tro att Nokia har något med detta att göra, det är nog som sagt bara en fejk film. Folk som roar sig med att göra "roliga" reklamsnuttar. Det finns massor av sådana...
Mvh
Fenja
renate
Den var inte roligt,stackars katt.Jag hoppas att det inte var på riktigt.
Idioter som tycker sån't är roligt och skrattar. mad.gif mad.gif wacko.gif
Snöflinga
Usch mad.gif
Tufsan
Har ni aldrig sett på hemmafilmade grejer där både vuxna, barn och djur klantar till det?
Det ser ofta brutalt ut men man kan ju tillåta sig att småle iallafall för man förutsätter ju att det gick bra annars skulle väl ingen skicka in det?

Om det här är på riktigt eller inte har jag ingen aning om det vet nog andra bättre men lite kul ser det ju ut tongue.gif

Har själv två katter som kan ställa till det för sig ibland men så länge de inte skadar sig kan man ju skratta åt dem och deras upptåg biggrin.gif
Annlo
Lille misse... unsure.gif Inget vidare!
Magdis
CITAT (Tufsan @ 22-01-2006, 22:42)
Har ni aldrig sett på hemmafilmade grejer där både vuxna, barn och djur klantar till det?

Jag brukar reagera över såna filmer när det är barn med som ramlar, får vatten på sig eller nåt annat "roligt" och så står föräldrarna och filmar och skrattar! Ofta ser barnen helt förvirrade och förnedrade ut, ska det föreställa vara roligt? mad.gif Jag blir bara arg över sånt.
Klematis
Stackar liten pisse.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon