kristerh
Värdens dyraste lägenhet är till salu för endast 500 miljoner, kan det vara nåt? wink.gif
Lägenhet till salu
Helen i Piteå Zon 5
oj! biggrin.gif jag är för fattig, tyvärr! / Helen
Ralf
Jag skulle kunna tänka mig o köpa Om det inte vore så att jag skulle sakna en trädgård, så; jag avstår!
kristerh
CITAT (Ralf @ 22-01-2006, 20:00)
Jag skulle kunna tänka mig o köpa Om det inte vore så att jag skulle sakna en trädgård, så; jag avstår!

finns säkert nån terass du kan ha som trädgård.
krister
Ralf
finns terasser, men det är dåligt surrogat
wolkenkrabber
Äsh ralf, du får ju flera våningar, det är ju bara att riva upp parketten i balsalen och hälla dit lite matjord!
Hannele
CITAT (kristerh @ 22-01-2006, 19:51)
Värdens dyraste lägenhet är till salu för endast 500 miljoner, kan det vara nåt?  ;)
Lägenhet till salu

Nej, jag gillar små rum och mina loppisfynd skulle se lite futtiga ut där.. unsure.gif
yenny
Jag skulle med all säkerhet få höjdskräck.. o inte har jag lust att städa 16 rum heller. (inte för att jag skulle haft råd)
mamamaggan
Nja, blir så långa resor till sommarstugan då............ rolleyes.gif
Kathy
Hade det inte varit för det långa pendelavståndet till mitt jobb, så kanske jag hade slagit till. laugh.gif
amaira
haha!! Vad jag känner mig RIK!!!

Jag tackar nämligen NEJ sleep.gif *vill inte ha*
Lägenheten faller mig inte på läppen.
fruberglund
CITAT (yenny @ 22-01-2006, 23:15)
Jag skulle med all säkerhet få höjdskräck.. o inte har jag lust att städa 16 rum heller. (inte för att jag skulle haft råd)

Allt ingick ju så då ingår väl städningen också biggrin.gif

Nä, alldeles för mycket pengar för nåt utan trädgård, för nåt med trädgård också förresten laugh.gif biggrin.gif
Anki på Öland
CITAT (amaira @ 23-01-2006, 10:36)
haha!! Vad jag känner mig RIK!!!

Jag tackar nämligen NEJ sleep.gif *vill inte ha*
Lägenheten faller mig inte på läppen.

Samma här!!! biggrin.gif
Anki
yla
ja man är rik då man är nöjd med lite
så jag är oerhört rik faktiskt

jag har ju mitt slott här

det ger mej så mycket mera glädje än en lägenhet däruppe skulle göra
ninnisky
nehe, den vill jag inte heller ha. Skulle känna mig såååååååå missanpassad, och förresten så vill jag ha nära till vatten, inte bara i badrummen biggrin.gif biggrin.gif
Klematis
Tror ni att man någonsinn kan känna sig hemma i en sådann lägenhet. Eller är man bara inneboende?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon