Full version: Isbilder.
cic
Tog några bilder på isen vid vättern. Själva sjön lägger sig ju nästan aldrig, men vi strandkanterna kan man hitta vackra motiv..

Stenarna är inpackade med is..

Jag tycker det är spännande att istapparna är så lika.

humla
Härliga vintriga bilder smile.gif
Sagosessa
På den sista bilden ser det ut som om någon (Jätten Vist?) doppar tårna i det iskalla vattnet.

Fint! smile.gif
Fenja
SNYGGT!! wub.gif
Mvh
Fenja
Susanna
Jättefina bilder!
*Felix matte*
Förlåt rolleyes.gif jag lånade och förstorade denna som jag tycker är så fin... och fina är också de andra. wub.gif
Alexander-VG-zon3
wow vilka häftiga å snygga bilder dom två sista var mycket fina smile.gif tongue.gif wub.gif
Berith
Så häftigt!! Bild två ser ut som frusen maräng... wub.gif
Biggan_
Visst finns det mycket vackert i naturen. Jättefina vinterbilder!
cic
Tack för alla komplimanger.. wub.gif

Man blir sporrad att fortsätta.
Berith
CITAT (cic @ 25-01-2006, 20:39)

Bra att vi har dej till att ta såna bilder. biggrin.gif Här är så jäkla kallt så jag tror inte att det är nyttigt för kameran att vara ute i sån kyla.
cic
CITAT (Berith @ 26-01-2006, 08:55)

Bra att vi har dej till att ta såna bilder. biggrin.gif Här är så jäkla kallt så jag tror inte att det är nyttigt för kameran att vara ute i sån kyla.

Men det var jättekallt när jag tog bilderna. Var tvungen att värma händerna mellan tagningarna..

Men det var visst någon som sa att varje sann konstnär måste lida.. sleep.gif
renate
CITAT (cic @ 26-01-2006, 22:10)
CITAT (Berith @ 26-01-2006, 08:55)

Men det var jättekallt när jag tog bilderna. Var tvungen att värma händerna mellan tagningarna..

Men det var visst någon som sa att varje sann konstnär måste lida.. sleep.gif

He he det kan du har rätt i,men resultatet blev mycket vackert.
Naturen är den bästa konstnären man måste bara öppnar ögonen och ser och har kameran i beretskap.
zaaritha
Fantastiskt fina foton!
Tog en massa på Vättern o isformationer på 80-talet, men det är vanliga foton. wub.gif
amaira
Vackert!

Har "alltid" uppskattat dina bilder cic, och Vättern-bilderna extra mycket.
cic
Tack. Igen.
cic
Har två nya. En tagen med blixt och en utan.

Intressant hur olika dom ser ut. Tilläggas skall att bilderna är tagna samtidigt (nåja, ett par sekunder emellan.. sleep.gif ) och i fullt dagsljus.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon