Lady Hamilton
25-01-2006, 12:29
:huh: Både i dag o i går tycker jag att det har tagit väldigt lång tid att ladda/uppdatera sidorna. Och i bland kommer det upp en vit sida med texten
("redigerat" )Är det någon annan som upplevt det? Eller är det min dator som håller på att lägga av?
Jag har inte upplevt det som trögt.
kristerh
25-01-2006, 12:35
jag tycker det var lite trögt igår, men idag är det inga problem.
krister
Klematis
25-01-2006, 12:36
inte så farligt idag. Men mån o tis var det jättetrögt. Fast jag tyckte att hela internet var segt inte bara odla.
Lady Hamilton
25-01-2006, 12:44
CITAT (Klematis @ 25-01-2006, 12:36)
.....Men mån o tis var det jättetrögt. Fast jag tyckte att hela internet var segt inte bara odla.....

Det är ju bra att fler upplevt det, då kanske min dator "hänger med ett tag till
Appropå hela internet. Denna sida tycker jag är bra..........
Internets sista sida
ninnisky
25-01-2006, 15:56
söndag - tills idag har det varit riktigt bedrövligt segt

hos mig, trots relativt ny dator.
Klematis
25-01-2006, 16:23
Nu är det hur segt som helst hos mig, har oxå en ok dator så jag tror inte att det är den som är felet.
Johan K
25-01-2006, 17:57
Här har det också varit segt några dagar till och från, precis som när man inte hade adsl uppkoppling fast tio gånger värre,
på vissa sidor har det inte kommit upp bilder som det skulle göra och sidor som inte kommit fram, fick stänga ner mej och koppla upp igen och då funkade de.
Sen tror jag att det var igår som jag för en stund inte kom in alls på forumet utan den sida som Hamilton vissade kom fram.
MVH Johan
Skönt, nu vet jag att det inte var här felet satt

jag svor ve och förbannelse när det vart tilt på var och varannan sida, idag har det funkat hyfsat bra tycker jag.
Lady Hamilton
25-01-2006, 18:34

Kan det ha att göra med att vi börjar vara många?...............
Kollade nyss och det stod
Forumet har 6965 registrerade medlemmar Inte illa va?
Gossen Ruda
25-01-2006, 18:36
CITAT (Hamilton @ 25-01-2006, 12:44)
Appropå hela internet. Denna sida tycker jag är bra..........
Internets sista sidaHoppas det är den sista sidan med så mycket stavfel, 9 st får jag det till. Och ett satsbildningsfel.
Beträffande Odla så är det ibland svårt att nå men det är bara att vänta lite. Prata med blommorna en stund.
Ibland är det trögt som attan, och ibland kommer jag inte in öht men för det mesta är det helt ok
Jag har inte haft några problem alls... Undrar om segheten inte kan bero belastningen på den lina man ligger på och inte så mycket på själva Odla?
Mvh
Fenja
Tja, låter troligt. Jag har UPC bredband, de brukar ha problem
*Felix matte*
25-01-2006, 21:53
Jag har bredband 100 Mbit in... 10Mbit ut och jag måste säga att Odla har varit seg några ggr idag... ingen annan sida har joxat.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.