Full version: Äntligen ny kamera!
Eva St
Idag har vi äntligen varit och köpt en ny kamera och jag blir hur ivrig som helst att börja plåta men först har jag nog ett och annat att lära om den sedan hoppas jag kunna förnya mina album med massor av fina bilder inte minst från sommarstugan och det är ju en stund kvar till sol och värme så då har jag förhoppningsvis hunnit lära en del.
Vilken kamera det blev ------ jo det blev en Panasonic DMCFX 8
Någon som har något att säga om den eller tipsa mig om - är idel öra!!!
Eva St biggrin.gif laugh.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Tesa
Har inget tips om just den utan bara ett mer generellt...
Lär dig kameran från början...sitt och läs instruktionsboken och ta alla möjliga varianter av bilder...på fötterna eller vad som helst bara för att testa ALLT...det finns så otroligt många inställningsmöjligheter på en kamera..och det är väldigt lätt hänt att det blir rörigt just när man ska ta BILDEN...
GRATTIS och lycka till...ser fram emot kommande visningar..
tongue.gif
Eva St
Det är precis så jag känner att det finns massor att testa och det är ju fördelen med Digitalkamera att man kan testa och testa i alla möjliga och omöjliga situationer. Men är jätteglad om någon har några tips, råd och erfarenheter att dela med sig av rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Eva St
Eva St
Inga mer tips och råd????????????????????????
Eva St
pisanggoreng
På Steves digicams finns det en recension av Panasonic DMCFX 7, som ju lär var snarlik. Kolla här! Klicka dig vidare till nästa sida längst ner på sidan.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon