Full version: Data fråga
ingrid fuxwall
Jag tänkte flytta över viktiga mail från Outlock till en CD skiva och har inte den blekaste aning om hur man gör.
Finns här någon som kan förklara för en "idiot"

ingrid
LadyG
Använder du Outlook eller Outlook Express?
Gossen Ruda
Hoppas "idioten" har en CD-brännare annars blir det svårt. I Outlook Express: Markera mailet, - Arkiv, - Spara som, välj en lämplig mapp eller skapa en först. Bränn därefter alla filerna från mappen till en CD.
LadyG
Spara Mail i Outlook Express (engelska)

Spara Mail i Outlook (englska)

Bränna en CD i XP (engelska)

Microsofts egna instruktioner om hur man ska gå till väga. Tyvärr hittade jag dem inte på svenska.

Fast det vore lättare att hjälpa om man visste vilken version av Outlook det är och så smile.gif
ingrid fuxwall
CITAT (Gossen Ruda @ 28-01-2006, 16:18)
Hoppas "idioten" har en CD-brännare annars blir det svårt. I Outlook Express: Markera mailet, - Arkiv, - Spara som, välj en lämplig mapp eller skapa en först. Bränn därefter alla filerna från mappen till en CD.

Du har så rätt!
Idoten hade en och nu har jag följt råden och mailen är på skivan.

ingrid som lärt sig än en sak - Tack för det!
LadyG
Skönt att det fungerade smile.gif

Man blir lite ledsen om viktiga mail försvinner.
Gossen Ruda
CITAT (ingrid fuxwall @ 28-01-2006, 18:37)
CITAT (Gossen Ruda @ 28-01-2006, 16:18)

Du har så rätt!
Idoten hade en och nu har jag följt råden och mailen är på skivan.

ingrid som lärt sig än en sak - Tack för det!

En idiot lär sig aldrig så jag föreslår ett byte av ego-omdöme. rolleyes.gif

Läraktig gröngöling? biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon