Hej! Kan nån hjälpa mig att identifiera min hoya? Tacksam för den hjälp jag kan få!
Mvh Ida
pejori
28-01-2006, 19:59
hej och välkommen hit det är mycket lättare att hjälpa dej om du börjar med att beskriva den lite. bladform, färg, växtsätt m.m. gärna ett foto om du har det finns cirka tre hundra olika, så bara hoya är helt omöjligt att gissa på
Alexander-VG-zon3
28-01-2006, 22:50
japp det finns jätte många sorter en beskrivnig är ett måste eller en bild välkommen hit med
solan_2
29-01-2006, 00:37
Hej! När man inte kan se albumet, kan man då bara klicka på kameran på insändaren, så kommer bilden in, eller??? Alltså som insändare menar jag?? Har ingen kläm på detta forum! Det är en vän som jag försöker hjälpa!!! MVH Solan
solan_2
29-01-2006, 00:57
hallo igen! Nu har jag bilden av Idas hoya!!! Kanske ni har en aning om ni tittar i mitt album 1 Mvh Solan
Jeanette/västra götaland
29-01-2006, 01:47
Jag tycker att det ser ut att vara en Hoya carnosa variegata på bilden. Min sådan hade också en gren med helt vita blad, den grenen dog tyvärr gör mig. Mycket vacker hoya.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.