Full version: Skönhetsvård
Angeleyetears
Hej,

Jag har en fråga..,...
Jag är ute efter krämer, schampoon, balsam, badsalt till mig själv.
När jag brukar vara i England och skottland hittar jag varorna i deras apotek. De brukar ha olika "kit" med ex ros, lavendel och vanlijdofter. Vet ni vad de märkena heter? och om man kan köpa dem till Sverige? Varje gång står jag där i affären och tittar, men köpter tyvärr inte. Varje paket är sk romantiskt utformat och det ser lite gamaldagsut.

Snäll hjälp mig..

//Angel.
lena:-)
Boots

Boots är en stor apotekskedja i England, här kanske du hittar det du söker! England är ju annars fullt av liknande butiker, men du kan ju börja leta här
Bee
Åååhh, jag vet precis vilket märke du menar. Tyvärr kommer jag inte på namnet just nu. Kan se etiketten framför mig. Olika färg beroende på "smak", ljuslila för lavendel, milt gult för vanilj osv.

Jag såg i alla fall sådana kits på NK i Göteborg i julas. Kanske Åhlens också för dom? Man kan också köpa dom styckevis. Och dom heter...... neej, det vill sig inte.
Hör av mig när jag kommer på det. Om ingen annan är snabbare förstås smile.gif

//Bee
Angeleyetears
Jo, de finns ex på Boots...
Och komemr itne helelr ihåg vad de hette..
Det står helt still.
lena:-)
Ett förslag!

fanns massa olika sorter, dofter
bara att leta på boots
Angeleyetears
Jippi nu har jag hittat de...

www.crabtree-evelyn.com

//Angel.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon