Full version: Hej!
S-Blomman
Hej! jag är ny gammal här biggrin.gif sitter här o väntar på våren wink.gif fast den lär väl dröja. Jag bor på landet, runt om åt tre håll har vi åkrar o skog, åt fjärde hållet några få grannar.
Har just beställt en massa fröer tongue.gif
Ha en bra dag!
Mvh Monika
Annlo
Hej o välkommen hit!
Här kommer du säkert o trivas!

Vi ältar o diskuterar allt mellan himmel o jord (mycket I jord.... sleep.gif tongue.gif )
labarradepan
hej hopp o välkommen hit biggrin.gif

Ja, snart är det vår.. längtar dig. Har just köpt hus, ska bli kul vad som finns i trädgården. tongue.gif
karjo
Välkommen hit! smile.gif
pejori
välkommen hit eller tillbaka rättare sagt. laugh.gif laugh.gif
Betty
CITAT (S-Blomman @ 02-02-2006, 11:36)
Hej! jag är ny gammal här biggrin.gif

Hej! smile.gif Vad kallade du dig för tidigare då?
S-Blomman
Tack alla! Jord gillar jag laugh.gif ja vad kallade jag mig förut wacko.gif nåt liknande tror jag. Silverblommans är mitt stamnamn på kattuppfödningen, de flesta katterna har blomster/växt namn i alla fall.
Nu har varit så fint här att man verkligen haft vår känslor wub.gif fåglarna med.
Jag trivdes bra här förut med, nu finns det ju ännu mer att välja på o jag vill vara överallt blink.gif
Har fått lite havre av grannen så nu ska jag så gräs till kissarna, brukar vara uppskattat den här årstiden, så mina stackars blommor (instängda i 2 rum) får vara ifred.
Hälsningar Monika
pejori
silverblommans finns det en:) smile.gif
och en silverblomman wub.gif
yenny
Hej! och välkommen tillbaka!
Biggan_
Hej och välkommen tillbaka smile.gif
Klematis
Hej och välkommen tillbaka. Visst längtar man till våren, men jag tycker att det är väldigt vackert ute nu med snö och sol.
Latmask
Välkommen välkommen! Känner igen dig från ett par andra forum sedan många år tillbaka. Kul att se dig här också. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon