Helen i Piteå Zon 5
Ni som inte har kollat in på STA-hemsida kan se här!
24 - 26 mars FÖLJ MED PITEGRUPPEN PÅ TRÄDGÅRDSRESA I VÅR!
Vi arrangerar en resa till trädgårdsmässan i Älvsjö; ”Nordiska trädgårdar”,
samt Rappnes slottsträdgård i Stockholm!
Resan sker med fullt utrustad buss och hotellboende i Kungens kurva, med två övernattningar.

Avgång fredag den 24:e mars kl. 7.00 från Piteå busstation, med möjlighet till påstigning efter resvägen.
Lördag 25:e mars går bussen till mässan.
Söndag 26:e mars blir det besök på Rappnes slottsträdgård kl. 9.00 med avgång för hemresa kl. 12.00.

Resan inklusive boende och frukost kostar 1300:- per person. Önskas enkelrum blir tillägget 400:-. Biljett till trädgårdsmässan, (130:-), ingår ej!

OBS! Anmälningar tas emot fr.o.m. vecka 6, t.o.m. den 24:e februari!
STA-medlemmar äger företräde, övriga intresserade ställs på reservlista och åker med i mån av plats.

För information om resan och anmälningar, ring Helen Isaksson-Nyman, telefon 0911 – 20 01 56.
Helen i Piteå Zon 5
Jag vill bara lyfta fram den här tråden så att ingen glömmer bort att anmäla sig rolleyes.gif Platserna i bussen har börjat minskas..... / Helen
BjursBerit
Vem kan motstå att följa med ?? biggrin.gif En hel helg för 1.300:- med resa och hotell.....åså trädgårdsmässan!!!
Bussen går ju ner längs hela kusten så om ni vill kan det ju gå att hoppa på efter vägen....
kerstin z5-6
jag ska säga att jag våndas..... blink.gif blink.gif
Helen i Piteå Zon 5
Ska jag vara ärlig så är det inte många som har visat intresse, tyvärr sad.gif
Jag hoppas ju fortfarande att vi ska bli minst 36st, men....... / Helen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon