fruberglund
Känns otroligt att det är hela 2 månader sen man låg där och kämpade och många av er gick och gnagde på fingrarna biggrin.gif laugh.gif

Måste gjort nåt gott för att få en sån lugn och harmonisk liten kille, han är verkligen snäll wub.gif

Nu har han börjat bli lite roligare också. Skrattar och ler mycket och "pratar" för fullt. Låter skitkul när han sätter igång och pladdrar biggrin.gif

Kameran och videokameran går för fullt hela tiden. Tyvärr har jag ingenstans att lägga ut videofilmer på nätet, har ett par så gulliga jag skulle vilja visa er smile.gif Den ena ligger han och sover och skrattar samtidigt, måste drömma om nåt riktigt roligt (vad nu så små kan drömma om, de har ju inte upplevt så mycket) biggrin.gif

Nåväl, här kommer några glada bilder i alla fall! Håll till godo smile.gif

En glad prick smile.gif

Skrattar gott

Fin "porträttbild"

och en väldigt trött familj
cic
wub.gif wub.gif Va fin han är! wub.gif

Fast favoriten är helt klart den sista bilden.. laugh.gif biggrin.gif
titti49zon6
Vilken glad liten kille,förstår att du är lycklig
Hm,tycker att jag känner igen den sista bilden av far och son och tv kontrollen man blir ju så trött av att se tv- har tre söner själv(fast dom är vuxna nu)så jag känner igen
den trygga bilden av far o son wub.gif
Lycka till i fortsättningen och ge Isak en kram från mig /titti
pejori
härliga foton på lillen. wub.gif wub.gif
tack för att vi får se och att du berättar wub.gif
yenny
Så härligt att se att han är pigg o glad... han ser verkigen lycklig ut biggrin.gif
Helen i Piteå Zon 5
'Sicken' liten goding! wub.gif / Helen
Reserv
Härlig liten grabb, det är såna leenden som smittar av sig wub.gif
Snöflinga
Sicken glad liten filur laugh.gif Så söt och fiiiin...... och vilka långa ögonfransar wub.gif

Roligt att du visar bilder på våran forumbäbbe hoppas det blir en vana rolleyes.gif
forget-me-not
Tack för att du delade med dig! wub.gif
*Felix matte*
Så söt liten gosse wub.gif och redan så duktig på att posera.... gissar att kamerabatterierna får laddas rätt så ofta smile.gif
Betty
Så fina bilder, speciellt den sista, det var bara matte/mamma och Tindra som fattades på familjebilden! biggrin.gif
jendah
Helt underbart charmig wub.gif wub.gif
kerstin z5-6
Visste väl det -en hjärtekrossare till bebis smile.gif
netaave
Du har två fina killar!
Log också igenkännande åt den sista bilden. Vem är han mest lik?
LadyG
Ett så smittsamt leende smile.gif

Jättesöt kille wub.gif Tack för att du visar bilder så vi får veta hur det går wub.gif
Magdis
Så gullig! wub.gif Visst är det sött när de ler eller skrattar i sömnen! Min dotter somnade ofta vid bröstet snuttandes och ibland såg man hur mungipan åkte låååångt upp och ibland skrattade hon till lite också. Då hade hon nog trevliga drömmar. wub.gif
mamamaggan
Vilket litet charmtroll! wub.gif

Tack så mycket för att du delar med dig.

Visst var han väl värd att vänta på?
amaira
Åhå - sicken liten gris ... rolleyes.gif biggrin.gif
(ja, vem menar jag egentligen)

Härlig Isak wub.gif wub.gif wub.gif
andersen
Hmm farligt att visa bilder på bebisar, frugan såg dom det är lätt att hon blir smittad rolleyes.gif
Klematis
Vilken liten Charmknutte. Inte svårt att smälta för honom. Vem är den 3 som snarkar i soffan?
Berith
CITAT (Klematis @ 04-02-2006, 10:34)
Vem är den 3 som snarkar i soffan?

Jag tror att det är Isaks pappa. rolleyes.gif

Håller såklart med alla andra. Ett riktigt litet charmtroll! wub.gif
LadyG
Isak och Isaks pappa ser jag, men vad är det som ligger bredvid dem och snusar? ohmy.gif
Berith
jag försökte ju bara vara lite lustig wink.gif det är nog en av minigrisarna som sover där

kanske bäst att tillägga.... lika fina alla tre rolleyes.gif wub.gif
Latmask
Åååh vad gullig han är!!! Den andra bilden var min favorit!!

Elias ligger också och skrattar mycket i sömnen och ler. Han är oerhört lugn mot vad hans storebror var!

Nu kommer jag le i flera timmar av de här bilderna. En så go liten kille!! wub.gif
LadyG
CITAT (Berith @ 04-02-2006, 11:56)
jag försökte ju bara vara lite lustig wink.gif det är nog en av minigrisarna som sover där

kanske bäst att tillägga.... lika fina alla tre rolleyes.gif wub.gif

tongue.gif

AAAh, jag trodde att du kanske inte sett den tredje. smile.gif

Om en minigris sover djupt, trynar den då?
Klematis
Pappan förstod jag att det var, men den tredje som låg bredvid. Tyckte att det såg ut som en liten gris men "vågade" inte säga det. Har alltid gillat grisar. Hur är de som innedjur.
Fialotta
Åhh.,..va kul att få se bilder på Isak...vad han vuxit...det går ju alldeles för fort egentligen...sista bilden var ju favoritbild helt klart...så rogivande den var...kramis till er wub.gif
renate
Vilken fin kille din Isak är.Den sista bilden var verkligen roligt. tongue.gif tongue.gif
fruberglund
CITAT (Klematis @ 04-02-2006, 12:22)
Har alltid gillat grisar. Hur är de som innedjur.

Tja, man ska ju vara medveten om att det är en gris...den har alltså bökbehov. Kuddar i soffan kan man glömma...bökas snabbt sönder. Filtar och trasmattor dras sönder, det enda som funkar är fleecefiltar...är nog inte gott att tugga på.

Men det är klart...förstöra saker kan ju även andra djur göra.

Vi skaffade dem för att jag är allergisk mot pälsdjur men tyvärr har jag börjat känna av dem mer nu också...får hoppas det inte utvecklas mer än så här.

Vi tycker de är roliga som husdjur smile.gif wub.gif Väldigt sociala och gosiga grisar.

Ja, visst är han ett litet charmtroll våran pojk wub.gif

Hur går det med eran lille Elias Latmask? Berätta gärna lite mer...är nyfiken biggrin.gif
Latmask
Det går så bra. Han är otroligt lugn och tillfreds med livet. Har bara kräkts en gång på tre veckor, sover bra, vaknar ett par gånger för att äta och somnar direkt om. Fullt förnöjd med att ligga själv och titta sig omkring på världen. Pyttelite magknip, men inget att tala om.

Som dag och natt mot vår första son som kom som ett totalt kaos. smile.gif wub.gif

Edvin älskar sin lillebror och pussar massor på honom. Om Elias gråter så springer Edvin dit, ger honom en puss och stryker honom över huvudet. Ibland kommer han med leksaker till lillebror. Ibland får lillebror smäll när saker och ting inte går som Edvin vill, som om han tappar ett torn av klossar eller liknande, men vi säger till och ser till att han inte är ensam med Elias. Edvin är trots allt bara 17 månader, vi kan inte lita på att han klarar av att vara själv med Elias ens en liten stund, han är för liten för att förstå att lillebror får ont och kan skada sig om man är oförsiktig.

Den enda nätbilden jag har just nu.

smile.gif
Biggan_
Tänk 2 månader, vad tiden har gått fort. Fortare nu än när vi väntade otåligt på lille Isak ohmy.gif laugh.gif ...och vilken liten gullegris han är! Kul att vi får se fortsättningen på vår oliiidliga väntan laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Till Latmask: Vi vill gärna se fler bilder på honom också, ser ut att vara ett charmtroll han också biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon