|
fruberglund
03-02-2006, 20:32
Känns otroligt att det är hela 2 månader sen man låg där och kämpade och många av er gick och gnagde på fingrarna Måste gjort nåt gott för att få en sån lugn och harmonisk liten kille, han är verkligen snäll Nu har han börjat bli lite roligare också. Skrattar och ler mycket och "pratar" för fullt. Låter skitkul när han sätter igång och pladdrar Kameran och videokameran går för fullt hela tiden. Tyvärr har jag ingenstans att lägga ut videofilmer på nätet, har ett par så gulliga jag skulle vilja visa er  Den ena ligger han och sover och skrattar samtidigt, måste drömma om nåt riktigt roligt (vad nu så små kan drömma om, de har ju inte upplevt så mycket) Nåväl, här kommer några glada bilder i alla fall! Håll till godo  En glad prick   Skrattar gott  Fin "porträttbild"  och en väldigt trött familj
titti49zon6
03-02-2006, 20:41
Vilken glad liten kille,förstår att du är lycklig Hm,tycker att jag känner igen den sista bilden av far och son och tv kontrollen man blir ju så trött av att se tv- har tre söner själv(fast dom är vuxna nu)så jag känner igen den trygga bilden av far o son  Lycka till i fortsättningen och ge Isak en kram från mig /titti
härliga foton på lillen. tack för att vi får se och att du berättar
Så härligt att se att han är pigg o glad... han ser verkigen lycklig ut
Helen i Piteå Zon 5
03-02-2006, 21:38
'Sicken' liten goding!  / Helen
Härlig liten grabb, det är såna leenden som smittar av sig
Snöflinga
03-02-2006, 21:44
Sicken glad liten filur  Så söt och fiiiin...... och vilka långa ögonfransar Roligt att du visar bilder på våran forumbäbbe hoppas det blir en vana
forget-me-not
03-02-2006, 21:49
Tack för att du delade med dig!
*Felix matte*
03-02-2006, 21:55
Så söt liten gosse  och redan så duktig på att posera.... gissar att kamerabatterierna får laddas rätt så ofta
Så fina bilder, speciellt den sista, det var bara matte/mamma och Tindra som fattades på familjebilden!
Helt underbart charmig
kerstin z5-6
03-02-2006, 22:53
Visste väl det -en hjärtekrossare till bebis
netaave
03-02-2006, 23:46
Du har två fina killar! Log också igenkännande åt den sista bilden. Vem är han mest lik?
Ett så smittsamt leende  Jättesöt kille  Tack för att du visar bilder så vi får veta hur det går
Så gullig!  Visst är det sött när de ler eller skrattar i sömnen! Min dotter somnade ofta vid bröstet snuttandes och ibland såg man hur mungipan åkte låååångt upp och ibland skrattade hon till lite också. Då hade hon nog trevliga drömmar.
mamamaggan
04-02-2006, 07:09
Vilket litet charmtroll! Tack så mycket för att du delar med dig. Visst var han väl värd att vänta på?
andersen
04-02-2006, 09:44
Hmm farligt att visa bilder på bebisar, frugan såg dom det är lätt att hon blir smittad
Klematis
04-02-2006, 10:34
Vilken liten Charmknutte. Inte svårt att smälta för honom. Vem är den 3 som snarkar i soffan?
CITAT (Klematis @ 04-02-2006, 10:34) Vem är den 3 som snarkar i soffan? Jag tror att det är Isaks pappa. Håller såklart med alla andra. Ett riktigt litet charmtroll!
Isak och Isaks pappa ser jag, men vad är det som ligger bredvid dem och snusar?
Latmask
04-02-2006, 11:58
Åååh vad gullig han är!!! Den andra bilden var min favorit!! Elias ligger också och skrattar mycket i sömnen och ler. Han är oerhört lugn mot vad hans storebror var! Nu kommer jag le i flera timmar av de här bilderna. En så go liten kille!!
CITAT (Berith @ 04-02-2006, 11:56) AAAh, jag trodde att du kanske inte sett den tredje.  Om en minigris sover djupt, trynar den då?
Klematis
04-02-2006, 12:22
Pappan förstod jag att det var, men den tredje som låg bredvid. Tyckte att det såg ut som en liten gris men "vågade" inte säga det. Har alltid gillat grisar. Hur är de som innedjur.
Fialotta
04-02-2006, 12:50
Åhh.,..va kul att få se bilder på Isak...vad han vuxit...det går ju alldeles för fort egentligen...sista bilden var ju favoritbild helt klart...så rogivande den var...kramis till er
Vilken fin kille din Isak är.Den sista bilden var verkligen roligt.
fruberglund
04-02-2006, 18:14
CITAT (Klematis @ 04-02-2006, 12:22) Har alltid gillat grisar. Hur är de som innedjur. Tja, man ska ju vara medveten om att det är en gris...den har alltså bökbehov. Kuddar i soffan kan man glömma...bökas snabbt sönder. Filtar och trasmattor dras sönder, det enda som funkar är fleecefiltar...är nog inte gott att tugga på. Men det är klart...förstöra saker kan ju även andra djur göra. Vi skaffade dem för att jag är allergisk mot pälsdjur men tyvärr har jag börjat känna av dem mer nu också...får hoppas det inte utvecklas mer än så här. Vi tycker de är roliga som husdjur  Väldigt sociala och gosiga grisar. Ja, visst är han ett litet charmtroll våran pojk  Hur går det med eran lille Elias Latmask? Berätta gärna lite mer...är nyfiken
Latmask
04-02-2006, 19:31
Det går så bra. Han är otroligt lugn och tillfreds med livet. Har bara kräkts en gång på tre veckor, sover bra, vaknar ett par gånger för att äta och somnar direkt om. Fullt förnöjd med att ligga själv och titta sig omkring på världen. Pyttelite magknip, men inget att tala om. Som dag och natt mot vår första son som kom som ett totalt kaos. Edvin älskar sin lillebror och pussar massor på honom. Om Elias gråter så springer Edvin dit, ger honom en puss och stryker honom över huvudet. Ibland kommer han med leksaker till lillebror. Ibland får lillebror smäll när saker och ting inte går som Edvin vill, som om han tappar ett torn av klossar eller liknande, men vi säger till och ser till att han inte är ensam med Elias. Edvin är trots allt bara 17 månader, vi kan inte lita på att han klarar av att vara själv med Elias ens en liten stund, han är för liten för att förstå att lillebror får ont och kan skada sig om man är oförsiktig. Den enda nätbilden jag har just nu.
Biggan_
05-02-2006, 17:53
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|