Full version: Tragedi, ja.
zaaritha
Vet inte om ni läst i tidningarna om "Rufs", som gick igenom isen på Mullsjön m traktorn?
Hemskt!
Detta var endast en person, men --han dog för tidigt o var en positiv, rolig person!
*Felix matte*
Var det en bekant till dej? Javisst läste jag om olyckan och faktiskt så länkade jag till den här på forum.
Läs här.. gå upp en bit på sidan.
Bee
Har inte läst om det, nej. Men de är alltid tragiskt att höra om sådana olyckor. Att möta sin skapare via drunkning är nog det värsta jag kan tänka mig.

Det kom nyheter om en förskräcklig olycka i Röda Havet tidigare idag. En båt som sjönk med massor med människor ombord. Människor som var på väg hem efter en pilgrimsresa! Usch! Det är så hemskt! Stackars människor. Vilka kval har de inte gått igenom innan det tog slut?

Jo, det var muslimer som varit i Mecka. Med tanke på den andra tråden om bilderna på profeten så måste jag ändå säga att även om den händelsen retar upp mig så är det människor det handlar om. När vi står inför vår skapare är vi alla lika.
lena:-)
Ja tragedi är det alltid att förlora någon, för den enskilde är sorgen precis lika stor och obegriplig som i stora katastrofer där många männikskor dör.

Livet är inte på något sätt rättvist...
zaaritha
Ja--jag var bekant m "Rufs". Han var en härlig, positiv, rolig kille!
netaave
Jag tänkte faktiskt på dig när jag såg inslaget på nyheterna, Hjo är ju inte stort och alla känner väl till alla.
zaaritha
Ja--i stort sett! Han va´två år yngre än vad jag är, så vi "höll igång" på sta´n, samtidigt!
LadyG
sad.gif

Så hemskt när människor rycks bort i förtid.
zaaritha
Jag bor så jag ser Mullsjön! Jag såg att det var nå´t på gång, kunde inte tro att det var så allvarligt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon