Full version: Test med nya kameran
Eva St
Har lagt in några nya bilder i albumet Test med nya kameran. Har massor att lära men kuuuul är det. Det är väl på misstagen man lär sig eller??????
Eva St
Berith
Tycker det verkar som om du tränat färdigt redan. biggrin.gif Fina bilder. Tittade igenom alla albumen och som jag sagt förut.... Wow vilken utsikt du har! wub.gif
Eva St
Ja utsikten är det absolut inget fel på. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Men knapparna på kameran är många och det vill till att komma rätt bland dem wink.gif wink.gif men övning ger ju färdighet sägs det
Kul att du gillade dem så här långt - ska fortsätta med mitt testande för det är ju faktiskt superkul
Eva St
wolkenkrabber
Tyckte att jag kände igen trädet på en av bilderna... kan det vara trädet i din avatar?
Eva St
Stämmer precis - vad du är skarpögd
Eva St
Lady Hamilton
smile.gif Ska jag vara ärlig så måste jag säga att om dina bilder fanns typ att köpa som vykort eller liknande, så skulle det vara stor risk att jag skulle välja just DINA bilder. Gätte snygga var de! smile.gif
Eva St
CITAT (Hamilton @ 05-02-2006, 16:24)
smile.gif Ska jag vara ärlig så måste jag säga att om dina bilder fanns typ att köpa som vykort eller liknande, så skulle det vara stor risk att jag skulle välja just DINA bilder. Gätte snygga var de! smile.gif

wub.gif Åh Tusen Tack vad glad jag blir!!!!!!
nu får jag ju ändå mer lust att träna och jobba på med kameran
Eva St
Tesa
Visst är det skoj med digitalkamera! Och det är ju faktiskt inte så himla svårt...
Du har lyckats väldigt bra tycker jag....och bliiiiir man avundsjuk på den utsikten, eller??? wub.gif
Eva St
laugh.gif laugh.gif Ja det är hur kul som helst hade en tidigare som var väldigt enkel utan zoom och grejor bara att trycka av men den här är ju lite mer att hålla ordning på och det gör ju att det blir betydligt mer spännande att se vad resultatet blir

Och du vad gäller utsikten lovar jag att du ska få se mer av den så småningom vänta bara vi flyttar väl snart ut igen bara våren börjar visa sig lite grann
Eva St
aqualis
Hej
Fina bilder med härligt skärpedjup.

Vill tala om fabrikat och typ ?

Sven
Eva St
Ja snälla du det här med teknik och beteckningar
Panasonic DMC- FX 8 med Leica objektiv säger det dig något det är nämligen det jag får fram när jag kollar på kartongen
Eva St

Kul att du gillade bilderna biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Carex
Leica är inte alls dåliga, de är riktigt bra. Ta med dig kameran överallt, när man väl har fått "blicken" inser man så många bilder man missar varje dag bara för att kameran inte är med!
Eva St
Att Leica är bra var väl i stort sett det enda jag visste men det är så mycket man måste testa och kolla och när dessutom datorn är ganska ny så är det många trådar att hålla rätt på så det inte blir error i alltihop
Var så säker att kameran är med för det mesta
Eva St
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon