adrian
Nästa helg så kommer vi att visa upp NEPENTHES VIKING för 1:a gången i sverige, och det blir på FRITIDSMÄSSAN i Örebro.

Vi har tagit hem en massa nya växter i sanmband med detta och de kommer att gå för ett lågt och roligt pris..smile.gif.

Ni som inte sett växterna innan har nu chansen att göra det eller om ni länge undrat vem egentligen "GrönmossemannensommumlarAlviskakraftord" är...

Så har ni chansen till att få träffa denne mytomspunne man...tongue.gif

Han kommer nämligen upp och ska svettas under piskan på denna mässa. laugh.gif

I år kör vi bildspel med fotografier från alla expeditioner så det ska bli extra kul för alla som är nyfikna på växterna samt deras naturliga habitat...

Jag ordnar billigare biljetter till de som hör av sig, det är bara att slå en signal.

VÄLKOMNA!
Ophelia
...och när man blir hungrig och törstig finns ju även choklad och champagnemässan att besöka wub.gif
adrian
CITAT (Ophelia @ 07-02-2006, 20:00)
...och när man blir hungrig och törstig finns ju även choklad och champagnemässan att besöka wub.gif

Jag blir bara tjock och full på såna mässor... tongue.gif
Ophelia
CITAT (adrian @ 07-02-2006, 20:34)
CITAT (Ophelia @ 07-02-2006, 20:00)
...och när man blir hungrig och törstig finns ju även choklad och champagnemässan att besöka  :wub:

Jag blir bara tjock och full på såna mässor... tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

*tror Adrian missat det där med MÅTTfullHET* tongue.gif rolleyes.gif

Förresten är choklad hälsosamt. Säkert champagne med smile.gif
adrian
ja, men problemet är att när jag gillar något så blir det alltid på tok för mycket av det goda...smile.gif.
Lady Hamilton
CITAT (adrian @ 05-02-2006, 17:34)
Nästa helg så kommer vi att visa upp NEPENTHES VIKING för 1:a gången i sverige, och det blir på FRITIDSMÄSSAN i Örebro..........

Men snälla Adrian varför ska du alltid ställa ut på mässor som ligger så "Ocentralt"??
Det är ju bättre om du höll dig mellan Sundsvall-Skellefteå........... laugh.gif

Har du aldrig hört om han från Västerbotten som var till Stockholm. När han kom hem frågade vännerna hur han tyckte det var där?
-Jo in´t vare vell nager större fel på byn.............men den ligger väldigt ocentralt.................
Jonte_rm
CITAT (Hamilton @ 07-02-2006, 21:51)
Har du aldrig hört om han från Västerbotten som var till Stockholm. När han kom hem frågade vännerna hur han tyckte det var där?
-Jo in´t vare vell nager större fel på byn.............men den ligger väldigt ocentralt.................

viker mig av skratt laugh.gif laugh.gif tongue.gif
adrian
CITAT (Hamilton @ 07-02-2006, 21:51)
CITAT (adrian @ 05-02-2006, 17:34)
Nästa helg så kommer vi att visa upp NEPENTHES VIKING för 1:a gången i sverige, och det blir på FRITIDSMÄSSAN i Örebro..........

Men snälla Adrian varför ska du alltid ställa ut på mässor som ligger så "Ocentralt"??
Det är ju bättre om du höll dig mellan Sundsvall-Skellefteå........... laugh.gif

Jaha...
Du e för lat för att komma och hälsa på...smile.gif.
Så vad är den största mässan i dina trakter då?
Skellefteå låter som en Sameby... tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon