Full version: Penthousevåning
Parazzi
Vad sägs om denna lilla nätta våning?
gammelnalle
Såg inget stall... bör det inte finnas det???

smile.gif smile.gif smile.gif
Jonte_rm
Vidrigt ful inredning....usch vad kallt det ser ut..

mvh // Johannes
Parazzi
CITAT (Jonte_rm @ 05-02-2006, 19:30)
....usch vad kallt det ser ut..

Minimalistiskt, trendigt.
Brukar se ut så när en våning är stylad för visning. wink.gif
birgitek
CITAT (gammelnalle @ 05-02-2006, 19:29)
Såg inget stall... bör det inte finnas det???

smile.gif smile.gif smile.gif

Tror inte inte hästarna gillar att åka hiss.........
Annars tycker jag att våningen var jättefin, skulle inte ha nåt emot att bo så förutsatt att det fanns ett par gigantiska balkonger också.
Birgit Ek
cic
URLÄCKERT! wub.gif Jag älskar minimalism.. Badrummet var ju fantastiskt!

Vad JAG inte klarar av är en massa småplock, allmoge, "hemtrevnad-a-la-rustik-lantkänsla"... rolleyes.gif

Men jag håller med Birgitek. Finns det inga balkonger får det va.. tongue.gif
Snöflinga
Nej, fy och usch sad.gif Sterilt, kallt och opersonligt ...... Det skall väl synas att människor BOR där huh.gif
Gossen Ruda
Verkar som om det fanns ett hål i golvet i sovrummet? Inget för sömngångare. Inget räcke på trappan heller. Nja, inget för mig. Har inte så många mille över i madrassen för den delen heller.
Parazzi
CITAT (cic @ 05-02-2006, 20:55)
Men jag håller med Birgitek. Finns det inga balkonger får det va.. tongue.gif

Finns 2 balkonger. wink.gif
Parazzi
3 rok med takterass.
*Felix matte*
Nämen bevare mej väl ohmy.gif Ser ju ut som möbelbutiks utställningsrum sad.gif
Inte en dag skulle jag trivas i så stel miljö...
gillar inte heller mycket allmoge eller "plotter" öht men "i min värld" ska ett hem se ut som en bebodd bostad. biggrin.gif
netaave
Mattan var snygg, men det var också det enda. wink.gif
Gurkan
Jag tänkte knäcka Parazzi med en länk till den där tråden med den RIKTIGA penthousevåningen i längst upp i Hotellet i New York som var upp i en tråd före jul, den med 17 badrum och 3 takterasser för 500 mille men jag hittar den inte.

Jag har letat som en galning ...

Nån som kommer ihåg ?? wink.gif

Hjälp till nu så vi kan sätta Parazzi på plats laugh.gif tongue.gif
bikiv
Två balkonger!!! På Floragatan!!!

Hade jag 8 mille skulle jag slå till direkt!

Möblemanget ingår väl inte? Den här våningen skulle gå att få hur hemtrevlig och bebodd som helst. (Utan allmoge och plotter). Man kunde ju börja med lite gröna växter t ex... och gardiner... lite mer konst på väggarna och levande ljus...

Om jag hade pengar.... sad.gif
Parazzi
CITAT (Gurkan @ 05-02-2006, 22:20)
Jag tänkte knäcka Parazzi med en länk till den där tråden med den RIKTIGA penthousevåningen i längst upp i Hotellet i New York som var upp i en tråd före jul, den med 17 badrum och 3 takterasser för 500 mille men jag hittar den inte.

Jag har letat som en galning ...

Här är den. wink.gif
Parazzi
Jag kan tycka det är kul att checka in den här typen av lyor, därmed inte sagt att jag skulle spendera mina miljoner på den typen av boende.
cic
CITAT (Parazzi @ 05-02-2006, 21:52)
CITAT (cic @ 05-02-2006, 20:55)
Men jag håller med Birgitek. Finns det inga balkonger får det va..  :P

Finns 2 balkonger. wink.gif

Jösses! Jag hastade igenom för fort antar jag.. Läste inte, kollade bara bilderna. sleep.gif
cic
CITAT (Parazzi @ 05-02-2006, 20:21)
Minimalistiskt, trendigt.
Brukar se ut så när en våning är stylad för visning.  ;)

Syftet med att inte ha för mycket prylar, konst på väggarna eller gardiner för den delen, är att man ska kunna föreställa sig rummen med sitt eget möblemang, tavlor osv.
kristerh
Tycker den var helläcker wink.gif fast tänk vilken fin gammal herrgård man skulle få för pengarna wink.gif med jätte tomt o växthus och...
krister
ninnisky
CITAT (kristerh @ 06-02-2006, 11:28)
Tycker den var helläcker wink.gif fast tänk vilken fin gammal herrgård man skulle få för pengarna wink.gif med jätte tomt o växthus och...
krister

.. och trädgårdsmästare, kammarjungfru och kanske t o m kock .......... wub.gif wub.gif

men visst var väl lägenheten läcker utan alla krusiduller och prylar.
Dessutom finns det en gammal väldigt fin "möblerad" hiss i huset (som jag åkt i) biggrin.gif
Anma
Jag gillade glaset bakom diskbänken, ser nästan ut som det vi har hemma. Resten var gräsligt. Dessutom är våningen mitt i stan... uuuuush! laugh.gif
kristerh
CITAT (Anne R @ 06-02-2006, 15:57)
Dessutom är våningen mitt i stan... uuuuush! laugh.gif

fast om man har en stor takterass kan man låtsas att det är en trädgård wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon