silos
Hi hi;oj oj oj vad jag tyckte att natten var lång biggrin.gif Jag hade nästan inte ro att stanna i sängen utan hade velat gå upp och hålla på med mina dockor.
Klokt nog stannade jag kvar i sängen;annars hade jag bara blivit väldans trött om jag inte sovit alls.

Kalinsi var här och väckte mig med att ropa:det är frukost och hon hade till och med rastat vovvarna smile.gif

En sak är säkert:jag vänjer mig aldrig vid kaffe utan socker wink.gif
LadyG
Kan du inte ta sackarin eller vad det heter? Sötningsmedel utan socker? Eller smakar det äckelpäckel?

Tur att du stannade i sängen iaf, så du har energi idag smile.gif
netaave
Ta du ditt socker i kaffet, det gör nog varken till eller ifrån.
*Felix matte*
CITAT (silos @ 07-02-2006, 09:48)
En sak är säkert:jag vänjer mig aldrig vid kaffe utan socker wink.gif

Inte tror jag att det gör nån skada om du tar i en bit i koppen Solis smile.gif

Jag slutade med socker i kaffet för nästan exakt 21 år sedan.
silos
Jag tror nog att det kanske är kaffet i sig som jag inte tycker om:Gevalia.

Jag vill hitta annat att dricka kanske olika sorters te för dessa smakar jo gott utan socker.
ingrid fuxwall
Håller med dig om att Te är gott.
Nu till sommaren får du gå ut skog och mark och plocka blad och örter till ditt egna Te.

ingrid
Klematis
Jag har druckit gevalia i nästan alla år. Var så trött på det tills jag kom på att man kan ju byta sort... Så jag provade Lövbergs Lila. ÅÅ så gott det blev med kaffe igen..
silos
CITAT (Klematis @ 07-02-2006, 15:51)
Jag har druckit gevalia i nästan alla år. Var så trött på det tills jag kom på att man kan ju byta sort... Så jag provade Lövbergs Lila. ÅÅ så gott det blev med kaffe igen..

Det måste jag testa smile.gif

ingrid fuxwall;jag tänker göra det då sommaren åter är här om jag får leva gå i skogen och plocka mitt eget te;men först behöver jag läsa vad kan användas till te.
pejori
CITAT (Klematis @ 07-02-2006, 15:51)

håller fullständigt med smile.gif smile.gif
köper aldrig gevalia längre. det är så dålig kvalité på det. smile.gif
lövbergs lila eller maxwell house gäller här wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon