CITAT (LadyG @ 07-02-2006, 15:35)
CITAT (silos @ 07-02-2006, 15:29)
CITAT (LadyG @ 07-02-2006, 12:23)
Du kommer inte ha tid att sova ens med allt du hittar på Silos

Precis vad jag tänker själv och kunde jag så skulle jag aldrig mera sova så att jag hinner med allt jag vill göra och det finns jo MASSOR som jag hittar genom Google-sök
Och jag hoppas att jag klarar av att vara kreativ ända tills den sista andetaget som jag tar en dag!
Det retar mig att veta att jag kastat bort såååå många år av mitt liv i deppressioner och negativt tänkande!
Jag är övertygad om att du kommer att vara kreativ hela livet, det känns på något sätt som om kreativiteten är en del av själva livet hos dig och nästan lika viktigt som syre eller mat. Rätta mig om jag har fel.
Ödlsa inte tid på ånger, gläds åt att du är frisk och stark och har gott om energi och inspiration nu istället. Och fortsätt glädja oss med dina härliga fantasifulla kreationer

Du har alldeles rätt att kreativiteten för mig är en viktig del av livet, precis som syre och mat
Helt frisk är jag inte men det ids jag inte ägna mina tankar åt för mycket;utan jag är oerhört tacksam så länge jag kan ta vara på mig själv och pyssla med mina saker. Och när jag har ont extra mycket kan jag vila så mycket jag vill;även då när det gör ont i psyket, annat var det när jag fortfarande var yrkesverksam:de åren var ett riktigt helvete för mig
Jag passar inte in på en "vanlig" arbetsplats, med vanliga rutiner;utan jag tar dagen som den kommer i det stora hela.
Jag är nog som min pappa var:en kreativ mångsysslare