|
Full version: Har du koll
Gringos fördomstestTa nu hela testet med en rejäl nypa salt, Gringos redaktion är ökända för sin raljerande attityd. De är i mitt tycke det roligaste som hänt Metro sen ... ja nånsin. De belyser fördomar och skeva åsikter med humor och kärlek till Sverige, och de gör det i en av de största tidningarna i Stockholm. Mer Gringo
Politiskt korrekt fick jag
Visst är de roliga? Kolla in Gansta-guide också
Jag blev också politiskt korrekt men jag kände ändå att det var lite konstiga svar till alla frågorna. Hade gärna lagt till andra svarsalternativ.
Det är humor, inte något "riktigt test" så ta det för vad det är
CITAT (LadyG @ 07-02-2006, 15:42) Det är humor, inte något "riktigt test" så ta det för vad det är  Jo det märktes ju men jag blir ändå lite småirriterad när svarsalternativen är konstiga.....vill ju att det ska vara blodigt allvar ju!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-02-2006, 15:44) CITAT (LadyG @ 07-02-2006, 15:42) Det är humor, inte något "riktigt test" så ta det för vad det är  Jo det märktes ju men jag blir ändå lite småirriterad när svarsalternativen är konstiga.....vill ju att det ska vara blodigt allvar ju!  Du är för seriös, bruden. Relaxa lite och släpp loss  Nej, ush vad jag är dålig på att låta "hipp"
Klematis
07-02-2006, 15:47
Vad klickar jag vidare på?
CITAT (LadyG @ 07-02-2006, 15:46) Du är för seriös, bruden. Relaxa lite och släpp loss  Tack! Tror det är första och sista gången jag får höra de orden!
CITAT (Klematis @ 07-02-2006, 15:47) Vad klickar jag vidare på? Det finns en liten pil med texten BÖRJA ungefär i mitten av sidan
Softa Sascha - det är jag det...
blev oxå softa Sascha
anna_rispan
07-02-2006, 17:16
jag skrattade flera gånger. vilket fyndigt test!!!
*Felix matte*
07-02-2006, 17:26
Politiskt korrekt var jag. Lite knepiga svarsalternativ
"Softa Sascha Jao, du är fett lost i ditt eget lilla kosmos. Du är en sån där som talar först och tänker sen men det du säger makes sense, och sånt där som har med blattar och svennar att göra rycker du mest på axlarna åt. Vem orkar bry sig om fördomar när folk kanske har cancer, ser ut som Bobbys tvillingbrorsa och kommer få sötare barn än dig, hallå! Antingen är du grymt skärpt och har insett att både fördomsfulla Francis och politiskt korrekta Pat är fett ute, så du försöker spela över dom med din lagom blåsta image. Eller så är du bara fett skön brushhaaan, kom hit och ge mig en kram!" Jag i ett nötskal!!!
wolkenkrabber
08-02-2006, 00:48
softa sascha här med..
Linda_A
08-02-2006, 10:19
haha vilket underbart test. Satt och skratta länge. Blev med softa sascha.
CITAT (Anne R @ 07-02-2006, 23:43) "Softa Sascha Jao, du är fett lost i ditt eget lilla kosmos. Du är en sån där som talar först och tänker sen men det du säger makes sense, och sånt där som har med blattar och svennar att göra rycker du mest på axlarna åt. Vem orkar bry sig om fördomar när folk kanske har cancer, ser ut som Bobbys tvillingbrorsa och kommer få sötare barn än dig, hallå! Antingen är du grymt skärpt och har insett att både fördomsfulla Francis och politiskt korrekta Pat är fett ute, så du försöker spela över dom med din lagom blåsta image. Eller så är du bara fett skön brushhaaan, kom hit och ge mig en kram!" Jag i ett nötskal!!! Härlig beskrivning  Har inte läst de andra tyvärr, är det någon som har dem?
Zarah P
08-02-2006, 16:09
Jag blev också softa Sascha - funkar fint för mej.
CITAT (Zarah P @ 08-02-2006, 16:09) Jag blev också softa Sascha - funkar fint för mej.  Välkommen tillbaks Zarah!!! Jag blev politiskt korrekt..
CITAT (cic @ 08-02-2006, 16:59) CITAT (Zarah P @ 08-02-2006, 16:09) Jag blev också softa Sascha - funkar fint för mej.  Välkommen tillbaks Zarah!!! ] Ja det var ju jättelänge sen du var här Zarah, det har jag minsann tänkt på! Har du varit bortrest?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-02-2006, 17:02) CITAT (cic @ 08-02-2006, 16:59) CITAT (Zarah P @ 08-02-2006, 16:09) Jag blev också softa Sascha - funkar fint för mej.  Välkommen tillbaks Zarah!!! ] Ja det var ju jättelänge sen du var här Zarah, det har jag minsann tänkt på! Har du varit bortrest? Jag vet var hon har gjort..  Men jag vet inte om jag får säga.. Hon får säga själv..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|