Håkanbråkan
Här kommer ytterligare några kort på vårt "paradis". Håll till godo och håll ögon öppna efter nya kort i vår och sommar när allt står i blom.

/Håkan

http://www.odla.nu/album/showalbum.php?aid...&uuid=gotland75
pejori
Å så fint ni har det. ohmy.gif ohmy.gif
tack för bilderna wub.gif wub.gif
Betty
Instämmer med föregående talare, jättefint! smile.gif
Eva St
Jättefint och du brunnen får du nog hålla lite extra i för det är precis en sådan jag vill ha på stugan
Eva St
Håkanbråkan
Tackar tackar.....känns helt enkelt underbart. Lovar att dela med mig av bilderna som kommer.
pisanggoreng
Ser otroligt stiligt ut! smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Oj, vad fint! rolleyes.gif Det verkar vara en tomt med många olika miljöer, berg, slänt, gräsmattor, skog, dammar....superfint! Ser fram emot mer foton från er trädgård, Tack för titten så länge! / Helen
Limeblossom
Tack för titten! Avis på dammen med vattenfallet och på den japanska lyktan.
bjären
unsure.gif Har en liten fråga, har du dammduk under stenarna i fallet. Tycker det var helt suveränt. mvh/inger
Katarina H
Tack för tiotten. Det var härligt och jag fick en väldig längtan till våren och att börja fixa i rabatterna ... kanske dags att börja planera lite nu?
Klematis
Vilken härlig trädgård. Så välordnat och charmigt.
Maria zon 6
Fantastiskt fint! wub.gif

Inspirerande, jag förstår ju att det ligger MASSOR med jobb bakom men när det blir så där fint då får du ju lön för mödan!!!
fruberglund
Jättefint, är riktigt avis på brunnen laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon