Full version: Ricky Martin
Kathy
Ricky Martin kommer till Sverige och ska uppträda i Globen/annexet den 1 maj!
torvan
mmm, jag är så ledsen att min dotter inte kommit hem från USA innan...
måste ju ha ett alibi för att kunna gå...
brukar gärna gå själv på konserter men ensam 48 kvinna är väl lite väl genomskinligt tongue.gif torvan
LadyG
CITAT (torvan @ 08-02-2006, 09:57)
mmm, jag är så ledsen att min dotter inte kommit hem från USA innan...
måste ju ha ett alibi för att kunna gå...
brukar gärna gå själv på konserter men ensam 48 kvinna är väl lite väl genomskinligt tongue.gif torvan

Låna ett barn då? rolleyes.gif
pejori
eller låtsas att du är med den som står brevid dej laugh.gif laugh.gif
han är bra och fin att titta på laugh.gif
Klematis
En riktig läckerbit!! Man måste väl inte ha en undanflykt för att gå. Gillar man något så ska man unna sig det. Jag skulle ju kunna ta med min dotter men hon är nog lite liten än för att uppskatta honom.
cic
Det är väl bara att gå vettja! smile.gif Ni kanske ska samla ihop er, några väninnor, ha en HELKVÄLL! smile.gif

Ricky Martin behöver man inget alibi för.. Hade du sagt Darin hade jag nog rekomenderat ett alibi. rolleyes.gif tongue.gif
torvan
Okej! Ska kolla med mina vänninor för det är lockande tongue.gif torvan
annars kan jag ju låna granntjejen...
Kathy
Vi har biljetter. biggrin.gif wub.gif wub.gif
Klematis
Kommer han till gbg oxå?
Kathy
Nej, enbart Sthlm denna gång.

Ticnet.
Klematis
Det blir lite för långt för mig. Synd
Kathy
Ricky Martin rockade loss i finalen av OS. wub.gif wub.gif wub.gif
*Felix matte*
Oj då! såg inte mer än några små glimtar av den föreställningen.
Men... I dont care gillar jag biggrin.gif wub.gif
Gossen Ruda
Hmm, med risk för att bli impopulär bland damerna här men vad är det för speciellt med honom? Vickade på rumpan gjorde redan Elvis. Fast jag vet inte om han hade halvnakna gogo-flickor med sig på scenen. rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (Gossen Ruda @ 26-02-2006, 22:41)
Hmm, med risk för att bli impopulär bland damerna här men vad är det för speciellt med honom? Vickade på rumpan gjorde redan Elvis. Fast jag vet inte om han hade halvnakna gogo-flickor med sig på scenen. rolleyes.gif

Va?.. vicka på rumpan ohmy.gif ... nu har jag missat nåt... det förstår jag sad.gif
Jag lyssnar bara på låten och bildar mej egen uppfattning biggrin.gif wub.gif
Kathy
CITAT (Felix matte @ 26-02-2006, 22:45)
Hmm, med risk för att bli impopulär bland damerna här men vad är det för speciellt med honom? Vickade på rumpan gjorde redan Elvis. Fast jag vet inte om han hade halvnakna gogo-flickor med sig på scenen.  rolleyes.gif

Va?.. vicka på rumpan ohmy.gif ... nu har jag missat nåt... det förstår jag sad.gif

Det krävs betydligt mer än att bara "vicka på rumpan" för att göra avslutningsnumret i finalen av OS. Han är en otrolig entertainer som kan både dansa och sjunga...om inte annat så kan man se det på hans försäljning av skivor. Det brukar finnas en koppling där. wink.gif
Gossen Ruda
CITAT (Felix matte @ 26-02-2006, 22:45)
Hmm, med risk för att bli impopulär bland damerna här men vad är det för speciellt med honom? Vickade på rumpan gjorde redan Elvis. Fast jag vet inte om han hade halvnakna gogo-flickor med sig på scenen.  :rolleyes:

Jag vet inte riktigt om du missade nånting. laugh.gif Möjligen att se honom i action. Tveksamt fö om han sjöng i mikrofonen eller om det var playback. Han var lite väl långt från micken ibland men ändå lät det normalt.
*Felix matte*
Är det någon som vet om den där avslutningen kommer i repris... skulle vara kul att se han Ricky Martin live tongue.gif
Kathy
CITAT (Gossen Ruda @ 26-02-2006, 22:54)
Jag vet inte riktigt om du missade nånting. laugh.gif Möjligen att se honom i action. Tveksamt fö om han sjöng i mikrofonen eller om det var playback. Han var lite väl långt från micken ibland men ändå lät det normalt.

Vet du, Gossen, det är så tråååkigt att du alltid är så negativ. wacko.gif wacko.gif
Gossen Ruda
CITAT (Scrollan @ 26-02-2006, 22:54)
Det krävs betydligt mer än att bara "vicka på rumpan" för att göra avslutningsnumret i finalen av OS. Han är en otrolig entertainer som kan både dansa och sjunga...om inte annat så kan man se det på hans försäljning av skivor. Det brukar finnas en koppling där.  ;)

Inte alltid. Många som är bra kommer aldrig fram ordentligt medan många som kommer fram inte är bra. Fast i fallet RM har jag ingen egentlig uppfattning eftersom jag följer med dåligt i underhållningsbranchen, blev bara lite fundersam över det jag såg nu på avslutningen. Natti natti.
Reserv
CITAT (Scrollan @ 26-02-2006, 22:57)
CITAT (Gossen Ruda @ 26-02-2006, 22:54)
Jag vet inte riktigt om du missade nånting.  :lol: Möjligen att se honom i action. Tveksamt fö om han sjöng i mikrofonen eller om det var playback. Han var lite väl långt från micken ibland men ändå lät det normalt.

Vet du, Gossen, det är så tråååkigt att du alltid är så negativ. wacko.gif wacko.gif

Ibland så kan det va lätt att ta fel på realister och dom som enbart är negativa rolleyes.gif men i just det här fallet så tror jag faktiskt att Gossen är realist biggrin.gif Sorry Scrollan wub.gif
Kathy
CITAT (Reserv @ 26-02-2006, 22:59)
Ibland så kan det va lätt att ta fel på realister och dom som enbart är negativa rolleyes.gif men i just det här fallet så tror jag faktiskt att Gossen är realist biggrin.gif Sorry Scrollan wub.gif

Beklagar Reserv att jag har en positiv livssyn.
Reserv
CITAT (Scrollan @ 26-02-2006, 23:03)
CITAT (Reserv @ 26-02-2006, 22:59)

Beklagar Reserv att jag har en positiv livssyn.

Då förstår jag bättre om du "utestänger" oss som klassas som negativa, även om det faktiskt sårar sad.gif
Kathy
CITAT (Reserv @ 26-02-2006, 23:08)
Då förstår jag bättre om du "utestänger" oss som klassas som negativa, även om det faktiskt sårar sad.gif

Jag förstår inte vad du menar, Reserv?
pejori
CITAT (Gossen Ruda @ 26-02-2006, 22:59)
Det krävs betydligt mer än att bara "vicka på rumpan" för att göra avslutningsnumret i finalen av OS. Han är en otrolig entertainer som kan både dansa och sjunga...om inte annat så kan man se det på hans försäljning av skivor. Det brukar finnas en koppling där.  wink.gif

Inte alltid. Många som är bra kommer aldrig fram ordentligt medan många som kommer fram inte är bra. Fast i fallet RM har jag ingen egentlig uppfattning eftersom jag följer med dåligt i underhållningsbranchen, blev bara lite fundersam över det jag såg nu på avslutningen. Natti natti.

vicka på rumpan lite gossen, så får du se vilken effekt det har på damerna.... laugh.gif laugh.gif
har du dessutom en mick. i handen, är lyckan gjord laugh.gif laugh.gif
shake it baby... laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
Gossen Ruda
CITAT (pejori @ 27-02-2006, 09:24)
CITAT (Gossen Ruda @ 26-02-2006, 22:59)
Det krävs betydligt mer än att bara "vicka på rumpan" för att göra avslutningsnumret i finalen av OS. Han är en otrolig entertainer som kan både dansa och sjunga...om inte annat så kan man se det på hans försäljning av skivor. Det brukar finnas en koppling där.  wink.gif

vicka på rumpan lite gossen, så får du se vilken effekt det har på damerna.... laugh.gif laugh.gif
har du dessutom en mick. i handen, är lyckan gjord laugh.gif laugh.gif
shake it baby... laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif

I min ålder har det nog ingen betydelse. biggrin.gif

Fast du har nog rätt med micken. Det är väl därför så många står och bollar med en mick trots att det är playback. Fast det gäller att sköta bollandet, lite pinsamt om man skulle tappa den men sången fortsätter. laugh.gif Fast nu för tiden är det mesta playback så få reagerar nog.

Lessen om jag rubbade dina cirklar, Scrollan.
Kathy
CITAT
I min ålder har det nog ingen betydelse.  :D
Nä, det är nog ingen idé att ens försöka. laugh.gif

CITAT

Nej, varför det? Det krävs betydligt mer än några skrivna ord för att "rubba mina cirklar". wink.gif
pejori
CITAT (Gossen Ruda @ 27-02-2006, 10:21)
I min ålder har det nog ingen betydelse. biggrin.gif

Fast du har nog rätt med micken. Det är väl därför så många står och bollar med en mick trots att det är playback. Fast det gäller att sköta bollandet, lite pinsamt om man skulle tappa den men sången fortsätter. laugh.gif Fast nu för tiden är det mesta playback så få reagerar nog.

dom måste ha en mick ju laugh.gif laugh.gif
VAD ska dom annars göra av händerna? laugh.gif laugh.gif
morellen
men, inte första maj... då har jag ju (förhoppningsvis) fullt upp med att föda barn... Had varit kul att se honom live nån gång *s*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon