|
Full version: Ricky Martin
Ricky Martin kommer till Sverige och ska uppträda i Globen/annexet den 1 maj!
mmm, jag är så ledsen att min dotter inte kommit hem från USA innan... måste ju ha ett alibi för att kunna gå... brukar gärna gå själv på konserter men ensam 48 kvinna är väl lite väl genomskinligt  torvan
CITAT (torvan @ 08-02-2006, 09:57) mmm, jag är så ledsen att min dotter inte kommit hem från USA innan... måste ju ha ett alibi för att kunna gå... brukar gärna gå själv på konserter men ensam 48 kvinna är väl lite väl genomskinligt  torvan Låna ett barn då?
eller låtsas att du är med den som står brevid dej han är bra och fin att titta på
Klematis
08-02-2006, 11:21
En riktig läckerbit!! Man måste väl inte ha en undanflykt för att gå. Gillar man något så ska man unna sig det. Jag skulle ju kunna ta med min dotter men hon är nog lite liten än för att uppskatta honom.
Det är väl bara att gå vettja!  Ni kanske ska samla ihop er, några väninnor, ha en HELKVÄLL! Ricky Martin behöver man inget alibi för.. Hade du sagt Darin hade jag nog rekomenderat ett alibi.
Okej! Ska kolla med mina vänninor för det är lockande  torvan annars kan jag ju låna granntjejen...
Klematis
08-02-2006, 16:11
Kommer han till gbg oxå?
Nej, enbart Sthlm denna gång. Ticnet.
Klematis
08-02-2006, 16:41
Det blir lite för långt för mig. Synd
*Felix matte*
26-02-2006, 22:34
Oj då! såg inte mer än några små glimtar av den föreställningen. Men... I dont care gillar jag
Gossen Ruda
26-02-2006, 22:41
Hmm, med risk för att bli impopulär bland damerna här men vad är det för speciellt med honom? Vickade på rumpan gjorde redan Elvis. Fast jag vet inte om han hade halvnakna gogo-flickor med sig på scenen.
*Felix matte*
26-02-2006, 22:45
CITAT (Gossen Ruda @ 26-02-2006, 22:41) Hmm, med risk för att bli impopulär bland damerna här men vad är det för speciellt med honom? Vickade på rumpan gjorde redan Elvis. Fast jag vet inte om han hade halvnakna gogo-flickor med sig på scenen.  Va?.. vicka på rumpan  ... nu har jag missat nåt... det förstår jag Jag lyssnar bara på låten och bildar mej egen uppfattning
CITAT (Felix matte @ 26-02-2006, 22:45) CITAT (Gossen Ruda @ 26-02-2006, 22:41) Hmm, med risk för att bli impopulär bland damerna här men vad är det för speciellt med honom? Vickade på rumpan gjorde redan Elvis. Fast jag vet inte om han hade halvnakna gogo-flickor med sig på scenen.  Va?.. vicka på rumpan  ... nu har jag missat nåt... det förstår jag Jag lyssnar bara på låten och bildar mej egen uppfattning  Det krävs betydligt mer än att bara "vicka på rumpan" för att göra avslutningsnumret i finalen av OS. Han är en otrolig entertainer som kan både dansa och sjunga...om inte annat så kan man se det på hans försäljning av skivor. Det brukar finnas en koppling där.
Gossen Ruda
26-02-2006, 22:54
CITAT (Felix matte @ 26-02-2006, 22:45) CITAT (Gossen Ruda @ 26-02-2006, 22:41) Hmm, med risk för att bli impopulär bland damerna här men vad är det för speciellt med honom? Vickade på rumpan gjorde redan Elvis. Fast jag vet inte om han hade halvnakna gogo-flickor med sig på scenen. :rolleyes: Va?.. vicka på rumpan  ... nu har jag missat nåt... det förstår jag Jag lyssnar bara på låten och bildar mej egen uppfattning  Jag vet inte riktigt om du missade nånting.  Möjligen att se honom i action. Tveksamt fö om han sjöng i mikrofonen eller om det var playback. Han var lite väl långt från micken ibland men ändå lät det normalt.
*Felix matte*
26-02-2006, 22:56
Är det någon som vet om den där avslutningen kommer i repris... skulle vara kul att se han Ricky Martin live
CITAT (Gossen Ruda @ 26-02-2006, 22:54) Jag vet inte riktigt om du missade nånting.  Möjligen att se honom i action. Tveksamt fö om han sjöng i mikrofonen eller om det var playback. Han var lite väl långt från micken ibland men ändå lät det normalt. Vet du, Gossen, det är så tråååkigt att du alltid är så negativ.
Gossen Ruda
26-02-2006, 22:59
CITAT (Scrollan @ 26-02-2006, 22:54) Det krävs betydligt mer än att bara "vicka på rumpan" för att göra avslutningsnumret i finalen av OS. Han är en otrolig entertainer som kan både dansa och sjunga...om inte annat så kan man se det på hans försäljning av skivor. Det brukar finnas en koppling där. ;) Inte alltid. Många som är bra kommer aldrig fram ordentligt medan många som kommer fram inte är bra. Fast i fallet RM har jag ingen egentlig uppfattning eftersom jag följer med dåligt i underhållningsbranchen, blev bara lite fundersam över det jag såg nu på avslutningen. Natti natti.
CITAT (Scrollan @ 26-02-2006, 22:57) CITAT (Gossen Ruda @ 26-02-2006, 22:54) Jag vet inte riktigt om du missade nånting. :lol: Möjligen att se honom i action. Tveksamt fö om han sjöng i mikrofonen eller om det var playback. Han var lite väl långt från micken ibland men ändå lät det normalt. Vet du, Gossen, det är så tråååkigt att du alltid är så negativ.  Ibland så kan det va lätt att ta fel på realister och dom som enbart är negativa  men i just det här fallet så tror jag faktiskt att Gossen är realist  Sorry Scrollan
CITAT (Reserv @ 26-02-2006, 22:59) Ibland så kan det va lätt att ta fel på realister och dom som enbart är negativa  men i just det här fallet så tror jag faktiskt att Gossen är realist  Sorry Scrollan  Beklagar Reserv att jag har en positiv livssyn.
CITAT (Scrollan @ 26-02-2006, 23:03) CITAT (Reserv @ 26-02-2006, 22:59) Ibland så kan det va lätt att ta fel på realister och dom som enbart är negativa  men i just det här fallet så tror jag faktiskt att Gossen är realist  Sorry Scrollan  Beklagar Reserv att jag har en positiv livssyn. Då förstår jag bättre om du "utestänger" oss som klassas som negativa, även om det faktiskt sårar
CITAT (Reserv @ 26-02-2006, 23:08) Då förstår jag bättre om du "utestänger" oss som klassas som negativa, även om det faktiskt sårar  Jag förstår inte vad du menar, Reserv?
CITAT (Gossen Ruda @ 26-02-2006, 22:59) CITAT (Scrollan @ 26-02-2006, 22:54) Det krävs betydligt mer än att bara "vicka på rumpan" för att göra avslutningsnumret i finalen av OS. Han är en otrolig entertainer som kan både dansa och sjunga...om inte annat så kan man se det på hans försäljning av skivor. Det brukar finnas en koppling där.  Inte alltid. Många som är bra kommer aldrig fram ordentligt medan många som kommer fram inte är bra. Fast i fallet RM har jag ingen egentlig uppfattning eftersom jag följer med dåligt i underhållningsbranchen, blev bara lite fundersam över det jag såg nu på avslutningen. Natti natti. vicka på rumpan lite gossen, så får du se vilken effekt det har på damerna.... har du dessutom en mick. i handen, är lyckan gjord shake it baby...
Gossen Ruda
27-02-2006, 10:21
CITAT (pejori @ 27-02-2006, 09:24) CITAT (Gossen Ruda @ 26-02-2006, 22:59) CITAT (Scrollan @ 26-02-2006, 22:54) Det krävs betydligt mer än att bara "vicka på rumpan" för att göra avslutningsnumret i finalen av OS. Han är en otrolig entertainer som kan både dansa och sjunga...om inte annat så kan man se det på hans försäljning av skivor. Det brukar finnas en koppling där.  Inte alltid. Många som är bra kommer aldrig fram ordentligt medan många som kommer fram inte är bra. Fast i fallet RM har jag ingen egentlig uppfattning eftersom jag följer med dåligt i underhållningsbranchen, blev bara lite fundersam över det jag såg nu på avslutningen. Natti natti. vicka på rumpan lite gossen, så får du se vilken effekt det har på damerna.... har du dessutom en mick. i handen, är lyckan gjord shake it baby...  I min ålder har det nog ingen betydelse. Fast du har nog rätt med micken. Det är väl därför så många står och bollar med en mick trots att det är playback. Fast det gäller att sköta bollandet, lite pinsamt om man skulle tappa den men sången fortsätter.  Fast nu för tiden är det mesta playback så få reagerar nog. Lessen om jag rubbade dina cirklar, Scrollan.
CITAT I min ålder har det nog ingen betydelse. :D Nä, det är nog ingen idé att ens försöka. CITAT Lessen om jag rubbade dina cirklar, Scrollan. Nej, varför det? Det krävs betydligt mer än några skrivna ord för att "rubba mina cirklar".
CITAT (Gossen Ruda @ 27-02-2006, 10:21) I min ålder har det nog ingen betydelse. Fast du har nog rätt med micken. Det är väl därför så många står och bollar med en mick trots att det är playback. Fast det gäller att sköta bollandet, lite pinsamt om man skulle tappa den men sången fortsätter.  Fast nu för tiden är det mesta playback så få reagerar nog. Lessen om jag rubbade dina cirklar, Scrollan. dom måste ha en mick ju VAD ska dom annars göra av händerna?
morellen
27-02-2006, 11:34
men, inte första maj... då har jag ju (förhoppningsvis) fullt upp med att föda barn... Had varit kul att se honom live nån gång *s*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|