jag vet jag vet gammal tråd...
Men JA ! Det funkar
min katt är nu på sista stadiet med grön ring och utan sand alls!
Tro mig det är så skönt och miljövänligt ! DU bara spolar ner efter katten. ingen lukt alls! otroligt.
Det tog ca en månad för att komma till det stadiet min katt är på.
Måste erkänna att jag hade lite brottom att lära han hihihi men han fattade galloppen rätt fort.
Innn vi köpte kwitter så ställde jag katt lådan på toan och en pall bredvid för han skulle lära sig höjden.
ca 4 dagar tog det .... sen röd ring och sand i ... efter första besöket tänkte jag OOOOOOO MY .... det blir så skitigt!!!
Sand överallt och så fick man städa omgående (som liten gick han 5 ggr på toa i exakta tider som tur )
sen en vecka senare en orange ring och mindre sand och efter det mindre sand och när tiden var inne för katten att gå på toa var jag med han och hjälpte till att han träffar i hållet och fattar att så fort det går in där så luktar det inte !!!!
Sen lade jag den gröna ringen på den oranga för att vänja katten vid nästa steg ..... det gjorde att det blev lite obekvämt för honom att inte vilja träffa i hållet hihihihi så automatiskt satte han sig rätt och så efter en vecka till tog jag bort det oranga

och det är bara den gröna kvar.....
han gjorde ett mistag första gången han skulle göra nr 2 på toa hihihi han blev förvirrad och gjode nr 2 bredvid toa ....
hmmm tänkte jag .... skall kolla hans nästa nr 2 och hjälper han ... och det gick
sedan dess inga problem med täningen.... lite godis när han e in action och voila !
om ca en vecka e vi nog kwitter med kwitter också
det haar kostat 695 kr en månad av beröm och godis och 2 paket sand.....