Biggan_
Tips inför valspurten
unsure.gif blink.gif blink.gif laugh.gif
Rossi
laugh.gif ohmy.gif

Jag har hursomhelst så svårt för att tänka mig de där torra politikerna i den situationen när det än är! laugh.gif
Biggan_
CITAT (Rossi @ 08-02-2006, 13:25)
laugh.gif ohmy.gif

Jag har hursomhelst så svårt för att tänka mig de där torra politikerna i den situationen när det än är! laugh.gif

Har du! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Så här då " Inte i kväll älskling, jag vill faktiskt att det skall gå bra för mitt parti och vinna valet" laugh.gif laugh.gif Är det en bra ursäkt? rolleyes.gif laugh.gif
Rossi
laugh.gif ohmy.gif

Jag tror att de hade mått bättre av motsatsen! Ett rejält n*p före valvakan! laugh.gif tongue.gif
Biggan_
CITAT (Rossi @ 08-02-2006, 13:39)
laugh.gif ohmy.gif

Jag tror att de hade mått bättre av motsatsen! Ett rejält n*p före valvakan! laugh.gif tongue.gif

Vi får väl se vem som vinner, och så kan vi sitta där och undra vilken taktik vinnaren använde sej av biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi
laugh.gif biggrin.gif ohmy.gif

Ja då får vi se om de som fick ett stick i pälsen ÄNDÅ fick PÅ pälsen om du förstår hur jag menar! laugh.gif biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Rossi @ 08-02-2006, 13:45)
laugh.gif biggrin.gif ohmy.gif

Ja då får vi se om de som fick ett stick i pälsen ÄNDÅ fick PÅ pälsen om du förstår hur jag menar! laugh.gif biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
kristerh
Vilken päls ohmy.gif laugh.gif
Det brukar ju gå hett till på firmafester, tänk er den årliga kräftskivan på harpsund ohmy.gif ohmy.gif med tanke på politiker i "situationer"...
krister
mamamaggan
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Jo jag kan se dem framför mig! laugh.gif
Biggan_
CITAT (kristerh @ 08-02-2006, 14:52)
Det brukar ju gå hett till på firmafester, tänk er den årliga kräftskivan på harpsund ohmy.gif ohmy.gif med tanke på politiker i "situationer"...
krister

Kräftskivan är före valet ohmy.gif Då kan det ju gå hur som helst blink.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi
CITAT (kristerh @ 08-02-2006, 14:52)

Skott i råttan då! laugh.gif biggrin.gif tongue.gif ohmy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon