Full version: Butik/affär
Angeleyetears
Jag ska till London av början av nästa månad med mina päron.
Jag undrar nu om någon här vet om det finns någon "alternativbutik" där de ex säljer magi-prylar, rökelse och dyl? adresser? kvarter?

//Angel.
Bee
Snabbsök på Google gav bla det här:

Atlantis Bookshop
(Shop in London)
49 A Museum Street, London, WC1
tel. 020 7405 2120
(a short walk from Totenham Court Rd & Holborn Stations and down the street from the British Museum)
Atlantis Bookshop one of the oldest Occult shops in London, and over the years it has been a place where a great many witches, pagans and occultists have met. Click here for further information.

Det finns hur mycket som helst av detta i London men kanske inte så mycket i centrala turiststråket. Kolla på www.londontown.com Där finns bla kartor och massor med (turist)info.

Har du gott om tid? Unna dig i såfall en Indian Head Massage från mästaren själv:
http://www.indianchampissage.com/services.htm
(sorry, vet inte hur man gör hyperlink)
Det här är "godis", jag lovar! Värt vartenda öre. Stället ligger lite utanför city så tunnelbana rekommenderas.

Hoppas du får riktigt kul i London!

//Bee
Angeleyetears
Tackar, tänkte besöka "Atlantis Bookshop", har du varit där?

//Angeleye
Bee
Nej, jag har missat den. Får bli nästa gång, när det nu är.

Däremot har jag gått kurs i IHM i London, dock inte för Narendra Mehta.

//Bee
Angeleyetears
Jaha, hur länge varar de kurserna?
Bee
Den jag gick varade en dag. Inga problem om man kan det här med massage men det kunde inte jag smile.gif Intensivt men KUL var det! Kolla vidare på
www.gatewayworkshops.com

Skall man jobba med huvudmassage skall man ta en längre kurs, Narendras tex är upplagd på 3 dagar + hemarbete några månader + examen (där). Det finns dock många fler utbildare.

//Bee
Angeleyetears
Jaha en skönhetsskola?
Jag tycker inte om att massera, men jag gillar att få massage.
Ibland får jag för mig att åka på något "behandlingshem" och bli ompysslad.
Vi är ett gäng tjejer som funderar att åka till Småland på något sådant hem.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon