Full version: Äntligen
Elisabeth P
Äntligen har jag bestämt vad jag vill ha wub.gif i alla fall en del av det tongue.gif
Beställde lökar från odla häromdagen och rosor pluss några perenner på hortogreen wub.gif wub.gif wub.gif . Längtar så efter att få hem allt, men tyvärr är det ju ett tag kvar innan man kan börja ute rolleyes.gif

Är ochså på G med min belysning i garaget så snart kan jag börja så på allvar smile.gif . Längtar såååå wub.gif

Tack för all hjälp med både tips, ideer och kunskap biggrin.gif

Lisa
Kajsa
Jättenyfiken, vad blev det för rosor ? biggrin.gif
Elisabeth P
Det blev pink fairy och swany wub.gif som jag ska ha i en slänt som gränsar till stenparti och en stamros Louise Bugnet som troligtvis får pryda altanen i en stor kruka wub.gif Jag fastanade för dessa, tror att de kommer göra sig fint hos mig.
Dessutom verkade de lätta att sköta och bra för nybörjare tongue.gif wub.gif Känner mig helnöjd wub.gif laugh.gif

Lisa
Kajsa
Pink The Fairy har ständig blomfnatt, även i dåligt väder den blir du säkert nöjd med.
Elisabeth P
Låter lovande wub.gif / Lisa
kerstin z5-6
Bra val -en lolle måste man ha smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon