jagerstal
Hejsan!!!

Jag har ganska nyligen hittat ett sätt som är relativt effektivt för att tjäna några extra slantar per månad. Surfa på nätet medan pengar hela tiden tickar in på kontot är ju rätt bra!!!
Sidan länk hittar d här:

www.surfjunky.com

Registrera dig genom att trycka på sign upp till vänster, fyll i komplett! och kom ihåg att fylla i adressen korrekt eftersom det är dit checken skickas.

Jag trodde sidan bara snackade skit från början, men jag var tvungen att testa biggrin.gif, då jag var lite nyfiken... Förra månaden fick jag min check i brevlådan, som låg på 40 US dollar. Skitbra!

KOM iHÅG, måste tjäna ihop 25 dollar för att kunna få en check
Gurkan
Jag har bett Ingmar plocka bort den här tråden.

Hälsningar,
Gnällgubben Anders
pejori
CITAT (Gurkan @ 08-02-2006, 19:08)
Jag har bett Ingmar plocka bort den här tråden.

Hälsningar,
Gnällgubben Anders

varför det?
(är nyfiken) wub.gif
Pirum
Otillåten reklam för skräp, för egen vinning dessutom.
pejori
CITAT (Pirum @ 08-02-2006, 19:36)
Otillåten reklam för skräp, för egen vinning dessutom.

du menar att det är okay att anonsera ut djur för omplacering och ta betalt, men inte att göra reklam för att tjäna pengar på surfandet? huh.gif huh.gif

har jag missuppfattat eller är jag bara dum tro? laugh.gif laugh.gif wub.gif
Gurkan
Du tog orden ur min mun Pirum.

Ingmar gör såklart sin egen bedömning.

CITAT
har jag missuppfattat eller är jag bara dum tro?  

Hur ska vi kunna veta det ?? biggrin.gif
Magdis
Ja det där verkar ju inte va annat än lurendrejeri men jag hoppas ingen här går på det.
brittmarie
Som jag förstår det så är det någon form av pyramidspel. jagerstal tjänar pengar på alla som han/hon värvar, och senare på dem som de i sin tur värvar osv.
Jag tycker inte om dessa pyramidspel och blir ännu mer tveksam när det dessutom är en ny medlems första inlägg som handlar om att värva nya deltagare. Ni som läser här går säkert inte på det här.
pejori
OK..då förstår jag. smile.gif
har inte öppnat länken för att kolla wub.gif wub.gif
då får vi hoppas Ingemar agerar smile.gif
pejori
CITAT (Gurkan @ 08-02-2006, 19:49)
Hur ska vi kunna veta det ?? biggrin.gif

ni kan väl gissa lite laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ingemar
Göran har tagit bort referensnummret i länken så den som la in den tjänar inga pengar även om någon går dit. Så nu kan var och en gå dit och kolla om det verkar intressant:)
pejori
tack Ingemar smile.gif smile.gif
då kan man kika nu då smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon