netaave
08-02-2006, 21:27
Ingen bra kombination Februari-klimakteriekärring-snart dags för b-vitaminsprutan-nyttdatasystem på jobbet-jobbflyttardags.
Så himla trött är jag också att jag tänker stupa i säng bums, orkar inte leta rätt på godnattråden.
Godnatt ändå!
God natt din stackare, dröm sköna drömar
Natti natti! Är det för B-vitaminbristen du är trött tror du? Har du kollat sköldkörteln? Annars är nog det en bra idé!
Snöflinga
08-02-2006, 21:45
Sov så gott och vet att allt har sin ände... även om det känns tungt just nu
Godnattkram från mig till dig
netaave
08-02-2006, 22:07
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-02-2006, 21:32)
Natti natti! Är det för B-vitaminbristen du är trött tror du? Har du kollat sköldkörteln? Annars är nog det en bra idé!
Nej jag har gjort en gastricbypass för några år sedan och sen dess och livet ut får jag ta dessa var 3:e månad, känner direkt när det är dags, och det är det nu den 17:e.
NU ska jag stänga av och krypa ner
Klematis
08-02-2006, 22:30
Sov gott
netaave
09-02-2006, 07:40
Gjorde jag som en klubbad oxe, för att vakna ännu tröttare.
Sitter nu på jobbet och väntar på rushen, sen möten hela fm, mycket starkt kaffe blir det idag.
Din stackare, finns det ingenting någon kan göra för att pigga upp dig?
netaave
09-02-2006, 12:19
CITAT (LadyG @ 09-02-2006, 12:11)
Din stackare, finns det ingenting någon kan göra för att pigga upp dig?
Det vänder nog efter sprutan, ska nog ringa och höra om jag kan få den redan i morrn.
Jag hoppas det, för så kan du väl inte ha det?
netaave
09-02-2006, 21:55
kom inte ens fram till distriktan!
Tror det varit för lite dans också, kärringen stelnar av det!
Skulle så gärna vilja åka till örebro och dansa på lörd, men har inte råd
Nu måste jag vänta enda till den 20;e då Ålandsbåten avgår igen.
netaave
10-02-2006, 11:58
Äter apelsiner varje dag, så c-vitaminer får jag.
Friplåtar till båten har jag alltid, har inte betalt en enda resa på flera år, och det tack vare att min kära mor röker.
Handlar du i taxfree för en viss summa får man nämligen en fri kryss, och eftersom både mamma och jag tjänar på det så fortsätter jag att handla cigaretter åt henne. Fyller vi dessutom på våra förråd av vin och likörer händer det faktiskt att jag får fler biljetter vi aldrig utnyttjar. Försöker bjuda ut dom, men oftast gäller dom inte fre och lörd så ibland går det inte utan vi slänger dom.
Det enda som kostar mig något på båten är maten, men äta skulle jag ju gjort även hemma. Blir ju naturligtvis lite dyrare på båten men det är den enda guldkant vi unnar oss, röker inte och har inga andra intressen som kostar pengar än dansen.
Det blir faktiskt billigare för oss än om vi far på annan dans, då kostar bensinen, inträdet och fikat mer än kryss för bussen är ofta gratis eller halva priset i veckorna. Jag kliver på bussen 50 m från grindhålet och kommer ända in på båten.
Händer att vi åker bil också för att inte behöva åka så tidigt men det är ju inte så långt för oss heller.
Har för övrigt en fribiljett för 2-4 pers på Cinderella (vikings) som gäller till 2 april om någon är intresserad, ev buss och buffémiddag eller lunch tillkommer dock. Måste beställas till den här biljetten.
netaave
10-02-2006, 23:50
Nu ska jag bejaka min trötthet och gå i säng, och i morgon när jag sätter på datorn hoppas jag att Reserv är här igen!
godnatt alla!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.