Full version: Tack Helen i Piteå!
Margith
Tack för en intressant och lärorik föreläsning wub.gif
Tack också till Bjurs-Berit som "övertalade" dig att ställa upp!
Jejja
Tack hälsar jag med!!
Ni sörlänningar som inte iddes åka hit har verkligen missat nåt ikväll!!! tongue.gif tongue.gif tongue.gif
BjursBerit
Jag måste oxså få tacka dig för en intressant och rolig föreläsning biggrin.gif biggrin.gif Ni andra som inte var där missade mycket...kan jag väl säga!! wub.gif
Helen i Piteå Zon 5
Men oj, vad snälla ni är wub.gif jag hoppas att jag kunde förmedla något nytt i kväll och att ni inte bara satt och lyssnade på allt ni redan vet. /Helen
titti49zon6
Tack Helen
Jag håller med dom andra om att det var en otroligt givande kväll
Tack även till Bjurs-Berit
OBS! jag blev inte botad-istället ännu mer inspirerad fastän Helen
försökte med `hypnos`mot mitt fröberoende biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Det var värt att köra 16 mil för att träffa alla andra Odlaiter
Får göra om resan om en månad när det är Berits tur att inspirera oss
jessica zon6
Kan bara hålla med, en otroligt givande kväll.
Och till på köpet kom man hem med ännu fler fröer...snart är det väl dags att öppna ytterligare ett nytt rum för sådderna.smile.gif

och mitt fröberoende lyckades inte heller botas denna gång.
Betty
Säger som de övriga här: Tack Helen för en trevlig och inspirerande kväll! smile.gif
kerstin z5-6
och vi andra kräver webb-tv laugh.gif
Så vi kan se o höra er vi med ..
BjursBerit
Men det var ju direktsändning biggrin.gif biggrin.gif
Helen i Piteå Zon 5
Berit håller i temat 'Inspirationskväll', 15mars, det skulle ju vara kul ifall det gick att ordna till den kvällen rolleyes.gif Jejja är ju en riktig 'hejare' på datorer, hon kan säkert fixa det! / Helen
Margith
Jag har kollat på Luleå trädgårdssällskaps hemsida... stämmer det att tiden är mellan 16.30 och 19.00???
Äsch, förlåt, jag pratar alltså om Bjurs-Berits föreläsning den 15/3... smile.gif
Snälla, säg att det är en felskrivning... tiden brukar ju vara 18.30....
Annars måste jag in med en semesteransökan i 3 ex på studs!!

Eller vågar jag hoppas att Jejja fixar Webb-TV?? biggrin.gif
Jejja
Stopp och belägg!!! ohmy.gif
Vem har fått för sig att jag skulle kunna fixa TV?? wacko.gif (gissa om ni ger mig prestationsångest...)
Och vaddå "hejare" på datorer... Bara för att jag sitter framför datorn en stor del av min tid, betyder inte att jag vet hur den funkar. laugh.gif

Faktiskt så fastnade Kerstins förslag om webbtv litegrann när jag läste det. Det skulle vara ganska kul om man kunde spela in föreläsningarna på video eller nåt, så man hade kvar dem. Men det där är alltför tekniska grejor för mig!

Och det kanske skulle bli ännu svårare att få föreläsare att ställa upp om de visste att de skulle bli förevigade så vi kunde se dem många gånger...

När det gäller Berits föreläsning så hoppas jag också att hon har skrivit fel. Jag har skrivit 18:30 i min kalender. Vi får skrika högt på henne och fråga...

BEEEEEEERIIIIIIIIIIIIIT!!!!!
BjursBerit
Jejja, skrik inte så högt....jag sov biggrin.gif
Tydligen gjorde jag det oxså när jag uppdaterade hemsidan oxså wub.gif
Det ska vara 18.30.Ska genast ändra.

Just den här kvällen kan vi inte genomföra det med Webb-TV , hon som ska ha den fastnar inte på sån bild, samt att man just för denna kväll ska man ha lämnat in ansäkan i 40 exemplar före 10 augusti 2005 biggrin.gif biggrin.gif
Helen i Piteå Zon 5
CITAT (Jejja @ 09-02-2006, 17:10)
Och vaddå "hejare" på datorer... Bara för att jag sitter framför datorn en stor del av min tid, betyder inte att jag vet hur den funkar. laugh.gif

Att du är duktig på datorer har andra berättat för mig, bla. Berit rolleyes.gif Men jag skrämmer bara Berit lite med att webbkamera ska instaleras biggrin.gif biggrin.gif
För övrigt så har hon skrivit fel tid på sin egen föreläsning, den är kl 18.30 15mars och inget annat..../ Helen
Betty
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 09-02-2006, 17:17)
CITAT (Jejja @ 09-02-2006, 17:10)
Och vaddå "hejare" på datorer... Bara för att jag sitter framför datorn en stor del av min tid, betyder inte att jag vet hur den funkar.   laugh.gif

Att du är duktig på datorer har andra berättat för mig, bla. Berit rolleyes.gif

Ja hon är jätteduktig! - tycker jag med wink.gif biggrin.gif
kerstin z5-6
WEBB TV WEBB TV WEBB TV ! Berit fastnar på kort så hon fastnar nog på bild med
Jejja
CITAT (kerstin z5-6 @ 09-02-2006, 20:24)
WEBB TV WEBB TV WEBB TV ! Berit fastnar på kort så hon fastnar nog på bild med

Jaa, finns det ingen som kan ta med en kamera och tjuvfilma?!

Berit, läs inte det här inlägget... biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon