pia74
Det är första gången jag har sett lodjuren på Skånes djurpark och nu fick jag verkligen se ett av dom tydligt.

pejori
vilket trevligt foto smile.gif smile.gif
härliga katter dom där, synd bara att dom är så skygga smile.gif
cic
Lodjur är fina.. wub.gif
kerstin z5-6
Så vackra -jag ser spår här , men aldrig the real thing sad.gif
men jag hoppas fortfarande ..
Angeleyetears
Det var en fin bild, och barnet med en så cool mössa med öron.. smile.gif
yenny
den är verkligen vacker lon wub.gif
LadyAdina
Åhhh... lodjur är så otroligt vackra! Tänk att få möta ett på så nära håll, på säkert skydd bakom glas...! Vet inte om jag skulle vilja vara sådär nära den i naturen, men oj, vad jag önskar att jag varit det där lilla barnet! wub.gif
pejori
CITAT (LadyAdina @ 09-02-2006, 07:48)
Åhhh... lodjur är så otroligt vackra! Tänk att få möta ett på så nära håll, på säkert skydd bakom glas...! Vet inte om jag skulle vilja vara sådär nära den i naturen, men oj, vad jag önskar att jag varit det där lilla barnet!  :wub:

jag skulle verkligen vilja se en ute i livet. smile.gif smile.gif
men dom är så skygga och hundarna skrämmer dom långt innan jag kommer nära dom sad.gif
det närmaste jag kommit, är att jag hört henne morra. (hon hade valpar då)
men spåren ser jag, fast det inte är samma sak smile.gif
Jonte_rm
Mycket stiliga kissekatter biggrin.gif

mvh // johannes
LadyAdina
CITAT (pejori @ 09-02-2006, 10:29)
jag skulle verkligen vilja se en ute i livet. smile.gif smile.gif

Jo, se en ute i naturen skulle jag också vilja! wub.gif Fast jag skulle inte vilja att den hoppade upp sådär mot mig utan glas emellan, det var väl mest det jag menade. biggrin.gif

Det brukar finnas en hel del lo här i trakten, och många är de stackars kattorna som blivit lomiddag. Inte vår egen, som tur är, men flera vänner har haft katter som råkat illa ut. Förra vintern hade vi en morgon spår längs med hela ena sidan av huset som vi tror var lodjursspår. Tänk om man hade varit vaken och fått se den! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon