Full version: Nostalgi!
Magdis
Jag sökte reda på mitt allra första inlägg här på Odla, den 5 juli 2004. Det var lite nostalgi! Ganska kul att se vad bortkommen jag var på odling då. tongue.gif
Kommer ni ihåg ert första inlägg här?
cic
Mitt första var i testforum... Mitt andra postades i köksträdgården. smile.gif

5 februari 2004
pejori
mitt första var i krukväxter wub.gif
Magdis
Mitt första var här i Småprat innan det delades upp i Småprat om trädgård och Allmänt småprat. Frågan gällde min första rabatt som jag skulle anlägga i vår nya trädgård. smile.gif
Anki V
Och mitt första inlägg var ett jubelrop över att jag köpt en bostadsrätt med möjlighet att bygga en stor upphöjd rabatt.
Jag är fortfarande lika "barnsligt" förtjust över min uteplats + att jag tack vare er här vågat ta tag i naturtomten i sommarstugan. wub.gif

Jag har också vågat komma ut ur gardeoben som "förkultiverare"....
...och det blir bara värre och värre.
Även rosträsket ropar och lockar.wub.gif

Hur sk det här sluta!!!

laugh.gif
/Anki
yenny
Mitt första:
(jag blev tvungen att leta upp det.... kom inte alls ihåg biggrin.gif )

CITAT
Skickat den: 13-04-2005, 16:24  

Jag är väldigt ny på det här... gjorde mej ett album men nu hittar jag inte dit...Jag hittar hur man gör ett nytt.. men inte hur jag hittar det jag redan har.
På de andras inslag kommer en kamera upp längst ner så att man kan klicka där och se bilder, men inte på mitt.... hur gör man?
Aningens förvirrad/ jenny
ninnisky
Mitt första inlägg var den 29 juni 2004 där jag frågade om någon kände till en liten gräsklippare från Stiga - dessförinnan hade jag läst inlägg minst ett halvår biggrin.gif

Helt klart mitt favvisforum wub.gif wub.gif
netaave
Här är mitt, postat 040412!

"Jag är alldeles ny här, 50+ bor i ett samhälle i Uppsalatrakten zon 3.

Vi var på semester i Skåne i förra veckan, i Vellinge hade de på infarterna planterat Ranunklar i krukor. Jag blev lite förvånad för det var ju fortfarande frostnätter och inte mer än 5-6 gr på dagarna.
Är Ranunklar frosttåliga? Det verkar ju uppenbarligen så, men törs man ha dem ute på altanen redan nu?
Någon som vet?
Neta "
Rossi
Ingen aning vilket mitt första inlägg var här. Det var för flera år sedan när jag hade en annan signatur. Sen blev det inte att jag var inne här på länge och när jag till slut skulle in här igen så kom jag inte ihåg lösenordet till min signatur så jag fick registrera mig på nytt och heter fr.o.m. då Rossi. smile.gif
Berith
Mitt första inlägg här skrev jag den 1 november 2002 - Minns från november - och sen har det bara rullat på. wink.gif

Ja jösses! biggrin.gif Läser gamla inlägg och kan inte annat än skratta, tänk vad nytt och spännande det var.

Men nästan lite sorgliga minnen också. sad.gif Flera av medlemmarna som var med på den tiden, vart tog dom vägen? Inte många av dom kvar nu. Varför är inte Ingemar och Göran med lika ofta nu som då? Synd tycker jag.
AnnammA
CITAT (Rossi @ 09-02-2006, 08:08)
Ingen aning vilket mitt första inlägg var här. Det var för flera år sedan när jag hade en annan signatur. Sen blev det inte att jag var inne här på länge och när jag till slut skulle in här igen så kom jag inte ihåg lösenordet till min signatur så jag fick registrera mig på nytt och heter fr.o.m. då Rossi. smile.gif

Likadant med mig! Jag var med på gamla forumet under annan(glömd) sign, och däremmellan kom annat emellan, datorbyte och virussmittad burk... ohmy.gif
Sedan hittade jag tillbaka igen när det nya forumet startade, och jag är här lite då&då.
Mitt första inlägg är också bortglömt, men jag minns profiler som Hannele, Åsa mälardalen mfl från gamla forumet. Trol handlade det väl om rosor, rosfantast som man är wub.gif .

Hälsn

AnnA
AnnammA
CITAT (AnnammA @ 09-02-2006, 08:35)
CITAT (Rossi @ 09-02-2006, 08:08)
Ingen aning vilket mitt första inlägg var här. Det var för flera år sedan när jag hade en annan signatur. Sen blev det inte att jag var inne här på länge och när jag till slut skulle in här igen så kom jag inte ihåg lösenordet till min signatur så jag fick registrera mig på nytt och heter fr.o.m. då Rossi.  :)

Likadant med mig! Jag var med på gamla forumet under annan(glömd) sign, och däremmellan kom annat emellan, datorbyte och virussmittad burk... ohmy.gif
Sedan hittade jag tillbaka igen när det nya forumet startade, och jag är här lite då&då.
Mitt första inlägg är också bortglömt, men jag minns profiler som Hannele, Åsa mälardalen mfl från gamla forumet. Trol handlade det väl om rosor, rosfantast som man är wub.gif .

Hälsn

AnnA

PS! Jag hittade tillbaka förra året när jag var sjukskriven pga en bruten handled...Skrev med vänster hand i början.DS
pejori
CITAT (ninnisky @ 08-02-2006, 23:18)
Mitt första inlägg var den 29 juni 2004 där jag frågade om någon kände till en liten gräsklippare från Stiga - dessförinnan hade jag läst inlägg minst ett halvår biggrin.gif

Helt klart mitt favvisforum wub.gif wub.gif

samma här smile.gif smile.gif
läste först i flera år, innan jag tog mod till mej och svarade på ett inlägg om epiphyllumkaktusar smile.gif smile.gif
Betty
Mitt första inlägg i Odlas "nya" forum. Tyckte det var väldigt mycket nya finesser med vårt nya forum. smile.gif
Verkligen en nostalgitripp att läsa gamla inlägg från den första tiden, många gamla medlemmar som försvunnit med åren...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon