Full version: Hjälplinje..?
Veganvarg
Hej!

Vet någon om det finns nån bra hjälp/stödlinje som man kan ringa till mitt i natten när livet är så svart att man inte vet om man kommer överleva till gryningen..?

/ledsen varg
netaave
112, där kan du bli kopplad till psykolog eller om man vill det en präst/diakon.
Rossi
Jourhavande medmänniska:

http://www.jourhavande-medmanniska.com/
Veganvarg
Tack! wub.gif
Klematis
Sjukhusen tror jag har någon man kan få tala med när det är akut, som mitt i natten.
Klematis
CITAT (Veganvarg @ 09-02-2006, 12:11)
Hej!

Vet någon om det finns nån bra hjälp/stödlinje som man kan ringa till mitt i natten när livet är så svart att man inte vet om man kommer överleva till gryningen..?

/ledsen varg

Var rädd om dig!
pejori
Hej!

/ledsen varg

vet hur du känner det wub.gif wub.gif
ring gärna till vuxenpsyk på dagtid också, så får du hjälp där. wub.gif
kram på dej och håll ut. wub.gif wub.gif
Ophelia
Hej!

/ledsen varg

wub.gif wub.gif
silos
Har du fåt mitt PM?
Veganvarg
wub.gif Tack för alla era svar! wub.gif
wub.gif De värmer enormt mycket! wub.gif

Ska försöka vara rädd om mig...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon