Sidor: 1, 2
silos
..
pejori
håller med dej...forumvärlden är helt underbar, med alla olikheter som vi har. wub.gif wub.gif

och visst är det skönt att känna, hur glad man blir av vissas inlägg och berättelser eller tankar. wub.gif wub.gif
att få respons från en "okänd individ, som inte har en aning om vem du är eller hur du ser ut, är helt fantastiskt och då känns det som man känt varandra hela livet. laugh.gif laugh.gif
silos
VA;finns det inga nyfikna här ohmy.gif tongue.gif biggrin.gif
pejori
CITAT (silos @ 09-02-2006, 19:01)

vänta bara tills nyheterna och mattiderna är över. laugh.gif laugh.gif
när barnen är nattade kommer odlarna hit och kollar laugh.gif
Magdis

Joooooo jag e jättenyfiken men jag försökte ju lägga band på mig! rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-02-2006, 19:17)
VA;finns det inga nyfikna här ohmy.gif  :P  :D

Joooooo jag e jättenyfiken men jag försökte ju lägga band på mig! rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Tänkte ungefär detsamma, men tänkte vänta tills fler skrivit. Underbart Solis att du känner så, du som känt dig nere nu på slutet, och en "kärlek" behöver juh inte heller betyda att denne person är en man, man kan känna en samhörighetskärlek även till människor av samma kön. Men här på forumet så är det faktiskt väldigt lätt att känna sig fäst vid några, och jag har en del favoritkvinnor bland er ska ni veta.....äsch, det vet ni juh wub.gif
Magdis
Jag tror att jag vet vem Solis menar men det tänker jag inte säga! tongue.gif tongue.gif tongue.gif
cic
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-02-2006, 19:23)
Jag tror att jag vet vem Solis menar men det tänker jag inte säga! tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Retsticka! tongue.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (cic @ 09-02-2006, 19:30)
Jag tror att jag vet vem Solis menar men det tänker jag inte säga!  :P  :P  :P

Retsticka! tongue.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Ja det också men sen törs jag inte babbla bredvid mun heller, Solis kanske inte uppskattar det! biggrin.gif
renate
Jag tror med jag vet eller anar vem Solis menar men tänker inte heller avslöjar det. rolleyes.gif
Reserv
CITAT (renate @ 09-02-2006, 20:20)
Jag tror med jag vet eller anar vem Solis menar men tänker inte heller avslöjar det. rolleyes.gif

Har det med eran kvinnliga intuition att göra? jag sitter och funderar och funderar på vem som är öm, rar, omtänksam, vänlig m.m. Pejori, tycker jag fyller rätt så mycket av den mjuka typen....annars så vete tusan, men om jag funderar ett tag till så kanske jag kommer fram till fler. wub.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 09-02-2006, 20:35)

Har det med eran kvinnliga intuition att göra? jag sitter och funderar och funderar på vem som är öm, rar, omtänksam, vänlig m.m. Pejori, tycker jag fyller rätt så mycket av den mjuka typen....annars så vete tusan, men om jag funderar ett tag till så kanske jag kommer fram till fler. wub.gif

fundera på du! rolleyes.gif tongue.gif
Reserv
Och den kärlekskranka kvinnan.......försvann hon ut i periferin eller? unsure.gif Sitter hon och rodnar vid datorn......eller så sitter hon kanske och chatar med personen i fråga rolleyes.gif vem vet, vem vet? wub.gif
Kalinsi
Hon är inne hos grannen tror jag,
granntjejen frågade om Silos kunde passa hennes lilla son en
stund på kvällen. Mamma som hade legat och vilat var så söt
när hon gick iväg, hon sade ja till grannen trots att hon var alldeles
sömndrucken smile.gif
Magdis
Nu måste hon ju dyka upp och berätta snart innan vi spricker här! Visst finns det vissa odlaiter som man fastnat särskilt för men vilka det är kommer jag aldrig att berätta! Det säger jag inte för att retas utan det bara är så! rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-02-2006, 20:46)
Nu måste hon ju dyka upp och berätta snart innan vi spricker här! Visst finns det vissa odlaiter som man fastnat särskilt för men vilka det är kommer jag aldrig att berätta! Det säger jag inte för att retas utan det bara är så! rolleyes.gif

Men du har väl märkt att jag kletat tuggummi på dig? rolleyes.gif
cic
Har det med eran kvinnliga intuition att göra?

Om det ändå var så enkelt.. sad.gif Jag funderar likt du fram och tillbaka.. unsure.gif Hon tycker ju liksom om alla! rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 09-02-2006, 20:52)
Nu måste hon ju dyka upp och berätta snart innan vi spricker här! Visst finns det vissa odlaiter som man fastnat särskilt för men vilka det är kommer jag aldrig att berätta! Det säger jag inte för att retas utan det bara är så!  :rolleyes:

Jaså var det därför! Ja nu är ju en av er avslöjad iallafall då! wub.gif wub.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-02-2006, 20:54)
Nu måste hon ju dyka upp och berätta snart innan vi spricker här! Visst finns det vissa odlaiter som man fastnat särskilt för men vilka det är kommer jag aldrig att berätta! Det säger jag inte för att retas utan det bara är så!  rolleyes.gif

Jaså var det därför! Ja nu är ju en av er avslöjad iallafall då! wub.gif wub.gif laugh.gif

Puss på dig laugh.gif laugh.gif wub.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 09-02-2006, 20:55)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-02-2006, 20:54)
Nu måste hon ju dyka upp och berätta snart innan vi spricker här! Visst finns det vissa odlaiter som man fastnat särskilt för men vilka det är kommer jag aldrig att berätta! Det säger jag inte för att retas utan det bara är så!  rolleyes.gif

Puss på dig laugh.gif laugh.gif wub.gif

Puss puss! wub.gif
pejori

wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif tack reserv...det var snällt sagt wub.gif wub.gif
det berömmet kommer jag att leva på länge wub.gif
netaave
Är det en liten cyberromans mellan Magdis och Reserv också tro? tongue.gif
Fullt tillåtet i så fall, vi kan behöva lite romantik här efter allt annat. wub.gif

Förresten tror jag också jag vet vem Silos svärmar för! Och det är klart att det är kvinnlig intution, eller hur Magdis?
pejori
hm..försöker använda min ituition, men har nog slarvat bort den på vägen. biggrin.gif
har nämligen inte en susning om vem det kan vara. laugh.gif laugh.gif
men nyfiken är jag...kvinnligt drag eller? smile.gif
Magdis
CITAT (netaave @ 09-02-2006, 21:42)
Är det en liten cyberromans mellan Magdis och Reserv också tro? tongue.gif
Fullt tillåtet i så fall, vi kan behöva lite romantik här efter allt annat. wub.gif

Förresten tror jag också jag vet vem Silos svärmar för! Och det är klart att det är kvinnlig intution, eller hur Magdis?

Nädå nåt sånt är det absolut inte! Bara vänskap. Inte så bara förresten! Allvarligt talat, jag gillar nog de flesta människor, det ska iallafall väldigt mycket till för att jag ska ogilla någon. Här på Odla finns det många härliga goa människor så ni kan nog ta åt er av det allihop!

Kvinnlig intuition är det nog ja, sån har jag gott om! tongue.gif
ingrid fuxwall
Själv är jag ganska säker på vem Solis menar men kan ju ha fel så vi väntar på hennes svar.

ingrid
Lady Hamilton
CITAT (ingrid fuxwall @ 09-02-2006, 22:10)
Själv är jag ganska säker på vem Solis menar men kan ju ha fel så vi väntar på hennes svar.

ingrid

Jag med "gissar för mig själv" laugh.gif
huh.gif Men jag har 2 att välja mellan........... blink.gif
Reserv
Det värsta som finns nästan är att försöka somna och inte ha kommit på nåt man funderat över, vi får ligga vakna i natt och fundilera på vem som är Solis stora förtjusning wub.gif Själv sover jag nog inte så bra ändå med hostan rolleyes.gif
pejori
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-02-2006, 22:01)
Bara vänskap. Inte så bara förresten!

ja..vänskap är inte fy skam wub.gif
Betty

Det svaret kommer ni nog att få fortsätta vänta på... tongue.gif Citerar första raden i Silos inlägg:
CITAT (silos @ 09-02-2006, 14:32)
Men jag kommer ALDRIG någonsin erkänna det för någon tongue.gif
Eva i Skåne
Vad då vänta på hennes svar? Hon skrev ju själv att hon aldrig skulle erkänna.
Respektera hennes hemlighet wub.gif Kanske inte föremålet för hennes känslor är informerad smile.gif
Magdis
CITAT (Betty @ 09-02-2006, 22:19)

Det svaret kommer ni nog att få vänta på... tongue.gif Citerar första raden i Silos inlägg:

...fast sen skrev hon ju "är det ingen som är nyfiken?" och det uppfattade jag som att hon nog ändå var lite sugen på att berätta det! tongue.gif
Reserv

Det svaret kommer ni nog att få vänta på... tongue.gif Citerar första raden i Silos inlägg:

huh.gif Så var det med den fundeleringen unsure.gif Bara Solis är nöjd så är det juh bra, och mig veterligt så har vi juh inga psykopater på odla, så hennes "kärlek" är nog rätt harmlös. wub.gif Solis känner nog bara det som vi andra värjer oss med att kalla "vänskap" som en förtjusning/förälskelse, för visst kan man bli alldeles varm i hjärtegropen ibland när man läser vissa inlägg. wub.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 09-02-2006, 22:22)
huh.gif Så var det med den fundeleringen unsure.gif Bara Solis är nöjd så är det juh bra, och mig veterligt så har vi juh inga psykopater på odla, så hennes "kärlek" är nog rätt harmlös. wub.gif Solis känner nog bara det som vi andra värjer oss med att kalla "vänskap" som en förtjusning/förälskelse, för visst kan man bli alldeles varm i hjärtegropen ibland när man läser vissa inlägg. wub.gif

Ja så tror jag också. Tror inte det handlar om någon "tonårsförälskelse" direkt! rolleyes.gif
Betty
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-02-2006, 22:21)

Det svaret kommer ni nog att få fortsätta vänta på... tongue.gif Citerar första raden i Silos inlägg:

...fast sen skrev hon ju "är det ingen som är nyfiken?" och det uppfattade jag som att hon nog ändå var lite sugen på att berätta det! tongue.gif

Jag tolkade den frågan som om hon gärna vill läsa om alla gissningar och spekulationer. Hon sitter säkert snart där vid datorn och fnissar hemlighetsfullt åt alla inläggen. rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-02-2006, 22:24)

Ja så tror jag också. Tror inte det handlar om någon "tonårsförälskelse" direkt! rolleyes.gif

Jag blir inte bara varm i hjärtegropen när jag ser dig magdis, jag blir alldeles svettig av din avatar tongue.gif wub.gif
Angeleyetears
Hmm,, undra vem det kan vara...
Reserv
Nu får ni andra ta över gissningarna, nu ska gubben medicinera och gå till sängs, syns i morron alla fagra damer wub.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 09-02-2006, 22:25)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-02-2006, 22:24)

Jag blir inte bara varm i hjärtegropen när jag ser dig magdis, jag blir alldeles svettig av din avatar tongue.gif wub.gif

Ja jag kanske borde sluta upp snart, har jag ju hållit på sen i somras nu! Dags att byta övning snart tror jag! rolleyes.gif
silos
OJ OJ OJ biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif vilken respons och vad roligt jag har haft när jag läst era svar biggrin.gif

Och jag kan bara sjunga ut:Kärlek kärlek underbar kärlek den är den är så ljuvligt häääärligt wub.gif wub.gif wub.gif
silos

Det skulle inte alls förvåna mig biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 09-02-2006, 22:27)
Nu får ni andra ta över gissningarna, nu ska gubben medicinera och gå till sängs, syns i morron alla fagra damer wub.gif

natti natti....du ståtliga riddare laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
Magdis
CITAT (silos @ 09-02-2006, 22:37)
Jag tror att jag vet vem Solis menar men det tänker jag inte säga!  :P  :P  :P

Tänker du låta oss sväva i ovisshet länge till? rolleyes.gif
silos
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-02-2006, 22:40)
Jag tror att jag vet vem Solis menar men det tänker jag inte säga!  tongue.gif  tongue.gif  tongue.gif

JO det tänker jag i all evighet och bara mysa inom mig själv om min härliga ljuvliga underbara goa kääärleeek biggrin.gif

Det vore kul att få reda på vem du tro är min interenett kärlek!?!
Magdis
CITAT (silos @ 09-02-2006, 22:46)
Jag tror att jag vet vem Solis menar men det tänker jag inte säga!  tongue.gif  tongue.gif  tongue.gif

JO det tänker jag i all evighet och bara mysa inom mig själv om min härliga ljuvliga underbara goa kääärleeek biggrin.gif

Jag kan ju PM:a dig och berätta vem jag trodde! Om jag råkar träffa rätt kanske du inte klarar av att hålla masken tongue.gif men i så fall ska jag inte andas ett knyst om det! Vänta nu förresten, nu kom jag på nån helt annan som jag nästan misstänker ännu mer! ohmy.gif
silos
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-02-2006, 22:51)
CITAT (silos @ 09-02-2006, 22:46)

Jag kan ju PM:a dig och berätta vem jag trodde! Om jag råkar träffa rätt kanske du inte klarar av att hålla masken tongue.gif men i så fall ska jag inte andas ett knyst om det! Vänta nu förresten, nu kom jag på nån helt annan som jag nästan misstänker ännu mer! ohmy.gif

Jaa gör det biggrin.gif
yenny
här kommer en till som är nyfiken tongue.gif fast det antar jag att man får fortsätta att vara...
pejori
laugh.gif laugh.gif laugh.gif du har en sällsynt förmåga att väcka nyfikenheten i folk..magdis laugh.gif laugh.gif laugh.gif

nu är det sängtime här med..adios för idag vänner wub.gif
Magdis
CITAT (pejori @ 09-02-2006, 22:52)
laugh.gif laugh.gif laugh.gif du har en sällsynt förmåga att väcka nyfikenheten i folk..magdis laugh.gif laugh.gif laugh.gif

nu är det sängtime här med..adios för idag vänner wub.gif

laugh.gif biggrin.gif
Natti natti!
*Felix matte*
Jag tror att "föremålet" finns ganska nära Solis tongue.gif smile.gif
om jag nu inte tolkat det alldeles fel rolleyes.gif
silos
CITAT (Felix matte @ 09-02-2006, 22:58)
Jag tror att "föremålet" finns ganska nära Solis tongue.gif smile.gif
om jag nu inte tolkat det alldeles fel rolleyes.gif

NEJ;utan mycket långt borta tror jag biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon