|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Glömde ju säga : Godmorgon
*Felix matte*
04-04-2006, 05:30
CITAT (yenny @ 04-04-2006, 06:05) Jag tänkte ju skriva godmorgon i morgontråden.... men inte hitta jag den inte... Så Godmorgon alla glada  Ha en underbar dag! Självskall jag strax iväg till jobbet :blink: :D CITAT (yenny @ 03-04-2006, 10:36) Glömde ju säga : Godmorgon  Här var den Ha en jättebra dag du också och alla andra förståss.
godmorgon! Har du inte börjat svida om ännu Agneta?
GOD MORGON PÅ ER ALLA Hurtig som vanligt?! Själv är jag fortfarande på den här nivån:
CITAT (Leia @ 04-04-2006, 07:45) Hurtig som vanligt?! Själv är jag fortfarande på den här nivån:  Jag har precis sörplat i mig kaffekopp nummer 2. Nu är det dags för doggiewalk
Tack Agneta för att du hittade tråden åt mej i morse... jag var inte riktigt vaken då
god morgon alla svoit gott?piggisa  så upp och hoppa, alla sömntutor!!!!
CITAT (pejori @ 06-04-2006, 03:40) god morgon alla svoit gott?piggisa  så upp och hoppa, alla sömntutor!!!!  Klockan 03:40 Pejan, Pejan .... Vad gör du uppe den tiden på dygnet? Det är ju jag som brukar väcka tuppfan GOD MORGON förresten
Godmorgon! Jag håller med Anita jag...va gör du uppe sådär tidigt pejori?
CITAT (yenny @ 06-04-2006, 07:02) Godmorgon! Jag håller med Anita jag...va gör du uppe sådär tidigt pejori? Hon kanske höll mig sällskap..........telepatiskt  Fast just då hade jag så förbenat ont så jag inte tog mig upp för trappen till datorn  Fast hade jag vetat att jag skulle haft så trevligt sällskap så kanske jag försökt lite mer  Gomorron på er alla föresten
*Felix matte*
06-04-2006, 07:12
Gomorron allihopa! Stackars er som inte kunnat sova pga värk...krya på er
Elisabeth-Västkustkolonisten
06-04-2006, 07:23
God morgon,
inte att jag har sovit så länge men frukost och Tidningen tar sin tid.
Men jag tror jag behöver en kopp till.
Edelweiss
CITAT (Reserv @ 06-04-2006, 08:01) Fast just då hade jag så förbenat ont så jag inte tog mig upp för trappen till datorn  Stackars liten *klappar om*
*Felix matte*
07-04-2006, 06:04
Gomorron alla glada! Äntligen har det slutat snöa... har vräkt ner sen igår
Man får vara glad för det lilla denna vår God Morgon
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 07:45) Man får vara glad för det lilla denna vår God Morgon  Vilken vår??? Men god morron alla, med eller utan vår
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 07:47) CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 07:45) Man får vara glad för det lilla denna vår :) God Morgon :wub: Vilken vår??? Men god morron alla, med eller utan vår  Jag borde kanske satt ordet vår inom citationstecken?
GOD MORGON ALLA GODA PÅ ODLA! Funderar allvarligt på om jag skulle ta fram krattan och kratta fram rabatterna!
stennie
07-04-2006, 07:16
*Felix matte*
07-04-2006, 08:04
Säg den glädje som varar länge... just när solen började skymta så kom ovädret tillbaka...nu vräker snön ner och det blåser.
OJ...glömde ju säga Godmorgon
God morgon (eller god middag kanske?)
Det är en härlig fredag idag! +5,5 grader och växlande molnighet i Stockholm. Kanske blir det fönsterputsning den här helgen....
Tjingeling från Stina
God Morgon Vaknade strax efter 4 och kunde inte somna om. Två koppar kaffe har jag redan sörplat i mig. Alla i huset sover. Det är ju nästan 2 timmar kvar innan jag får väcka tuppfan
Ja, men nu är det dags att väcka honom!
Godmorgon!
*Felix matte*
08-04-2006, 06:06
Gomorron allihopa! Dags för lite morrongymnastik.
God morgon alla pigga och glada, idag får man nästan lite vårkänsla, 5 plusgrader och klarblå himmel  .........  Just nu kanske man bör tillägga
Godmorgon Ja ja...lite sent jag vet... men jag har ätit lång frukost med killen innan jag klev in här
*Felix matte*
09-04-2006, 05:53
Gomorron! Önskar alla en fin söndag.
God morgon Idag fyller världens bästa Tulo 6 år. Köttbulletårta ska ha få
CITAT (AnitaGg @ 09-04-2006, 07:09) God morgon Idag fyller världens bästa Tulo 6 år. Köttbulletårta ska ha få  Grattis Tulo! Och godmorgon ni andra!
*Felix matte*
09-04-2006, 06:18
mammafia
09-04-2006, 06:19
GRATTIS!!! och förståss god morron alla
God Morgon Allihop  Pst! Gäller såklart Tulo också!
Inga från Närke
09-04-2006, 06:42
GOD MORGON på er alla. Har varit uppe sedan kl. 06,30. Väktes av våra fasantuppar som är morgonpigga. Solen skiner och det verkar bli en strålande dag.
God morgon allihopa!!! Solen skiner från en molnfri himmel. Idag ska vi åka ner och se till landet!  Ser ut att bli en underbar vårdag. /Stina
CITAT (Felix matte @ 09-04-2006, 07:18) Tulo hälsar och tackar för köttbullarna
Gomorron alla pigga och glada  Här lyser solen...............................  Med sin frånvaro Det enda som lyser ute är snöflingorna som envisas med att dom ska NER
Godmorgon  Här lyser solen mellan varven... det finns några envisa moln här! Grattis Tulo!
GOD MORGON ALLIHOP!
God Morgon
Fialotta
10-04-2006, 07:22
Godmorgon alla vännen....snöar här just nu...fråga mig om jag är trött på snö...jaaaaa...men det ligger nog inte kvar så länge...så nu ska jag iväg o jobba och i morgon skiner nog solen har jag bestämt...ha en bra dag alla
God morgon, alla. (insåg att jag behövde kika in i den här tråden för att bli på lite bättre humör  )
CITAT (Scrollan @ 10-04-2006, 08:27) God morgon, alla. (insåg att jag behövde kika in i den här tråden för att bli på lite bättre humör  ) Go morron!  Humöret är väl detsamma här, men vi har juh inget snöfall.......ännu, kanske man ska tillägga  Men grått och trist, hade juh tänkt mig ut på bron och solat idag, men det sket sig det. Får väl hålla er andra sällskap idag med
godmorgon!!!! om man nu kan kalla den god... har sovit dårligt, och vaknar till ett grått Göteborg....suck vill ha sol och värme nu
Godmorgon! Det är grått och trist här med Och till jobbet måste man... får lov att erkänna att jag inte alls har lust med det idag... blä!
*Felix matte*
11-04-2006, 05:39
Solen skiner....snart är sommarn här.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|