Full version: Skön musik
*Felix matte*
De här kan jag lyssna på hur många ggr som helst... blir aldrig less wub.gif

Ombra mai fu

Ombra mai fu med annan "spelare"
Margaretha
Mycket vackert! wub.gif
*Felix matte*
Äntligen har jag hittat namn på melodin i Klas julsaga den heter Lascia ch’io pianga
Lyssna här. smile.gif
Biggan_
Vackert, vilsamt och avkopplande smile.gif
LadyAdina
CITAT (Felix matte @ 10-02-2006, 12:02)
Äntligen har jag hittat namn på melodin i Klas julsaga den heter Lascia ch’io pianga
Lyssna här. smile.gif

Åhhh.... Det är en av de absolut vackraste melodier jag vet! wub.gif wub.gif wub.gif
*Felix matte*
CITAT (LadyAdina @ 10-02-2006, 12:32)
Äntligen har jag hittat namn på melodin i Klas julsaga  den heter Lascia ch’io pianga  
Lyssna här.  :)

Åhhh.... Det är en av de absolut vackraste melodier jag vet! wub.gif wub.gif wub.gif

Jag har ju den på cd men hade inte titeln... lyssnar på den vareviga dag wub.gif
Gillan
Mycket vackert smile.gif
För att inte tala om vad avslappnande det är smile.gif

/Gillan
LadyAdina
CITAT (Felix matte @ 10-02-2006, 13:35)
CITAT (LadyAdina @ 10-02-2006, 12:32)
Äntligen har jag hittat namn på melodin i Klas julsaga  den heter Lascia ch’io pianga  
Lyssna här.  smile.gif

Jag har ju den på cd men hade inte titeln... lyssnar på den vareviga dag wub.gif

Jag har den också på cd, men har ingen koll på Klas julsaga, så jag visste inte att den var med där.

Skivan den är med på är en av de skivor jag brukade spela medan jag låg i badkaret (medan jag fortfarande hade badkar) och njöt i skum och väldoft... wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon