Full version:
Azeman
så, nu känner man sig på bättre humör, lite då, orken vart slut sad.gif...
och sen så tack vare min sambo Peter som ringde hem (som jag älskar så mkt) , och sen så tacka till några snälla människor här på odla som har skrivit pm till mig och lite allt möjligt (ingen nämnd, ingen glömd).
o förlåt till er som inte menade nåt illa och så.

och sen så, ni som mena nåt illa, kan fara åt pipsvängen. Om jag möter er nån gång; då ni........
lika så genom dataspelet BHD. då blir ni sniprad eller knivad, DIREKT!
Och sen så har jag även hört att ni heller inte är omtyckta så kanske därför ni är som ni är.

men men, nu så ska jag göra mig iordning, ska nämligen till grannstaden och hälsa på släkten. biggrin.gif. speciellt farmor o farfar då. dom har fått bredband så min älskling wub.gif ska hjälpa dom. så då ska jag även passa på o flörta med dom om hårklippning och färgning (som jag ännu inte vet VAD jag ska ha och hur (så svårt)) , även om kanske lite nobbning på ögonbrynen lika så kanske nå nya kläder tills jag fyller år biggrin.gif
Ska ju ha Lan strax innan då ju biggrin.gif (Lan = träffas och spelar data spel (BHD!!! (BHD = Black Hawk Down)) och dricker lite (- eller mkt) )

Har nu även ändrad signatur bild. Fin jag är va? wink.gif
silos
BRAAAA tjejen wub.gif wub.gif wub.gif
Azeman
CITAT (silos @ 10-02-2006, 13:52)
BRAAAA tjejen wub.gif wub.gif wub.gif

hehe =)
Azeman
är ny duschad nu å biggrin.gif wub.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Farbror Blå
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 14:15)
är ny duschad nu å biggrin.gif wub.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif

haha laugh.gif
Azeman
CITAT (Farbror Blå @ 10-02-2006, 14:34)
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 14:15)
är ny duschad nu å biggrin.gif wub.gif  :P  :P  :P  :P

haha laugh.gif

kan faktiskt vara roligt att reta pojkarna ibland tongue.gif.

kvinnor har oftas en sån stor makt över män? tongue.gif. det har allafall jag haft tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon