anna_rispan
Häromdagen drack jag en läsk, i 33cl glasflaska, med sugrör. Kändes historiskt, för glasflaskorna är väl på utdöende o dricker barn läsk med sugrör direkt ur flaskan på kalas längre?????

Har ni någon upplevelse som är borta eller kommer att försvinna????
ejjan
Att sitta och kolla på testbilden och vänta på att tv-programmen ska börja för kvällen - det är väl ganska utdött.. smile.gif
Det minns jag faktiskt att jag gjorde.
Gurkan
CITAT (ejjan @ 10-02-2006, 16:25)
Att sitta och kolla på testbilden och vänta på att tv-programmen ska börja för kvällen - det är väl ganska utdött.. smile.gif

Ha ha .... samma här, sitta och räkna sekunderna tills barnprogrammen skulle börja.

När skrev ni ett "pappersbrev" senast ?? Inte för att man vill gynna Posten kanske men visst är det trevligt med ett handskrivet brev nån gång då och då.

Edit : har ju faktiskt både fått från och skickat till en odlakompis nu i veckan ... det är så svårt att bifoga frön i PM ... laugh.gif glömde det ...
anna_rispan
bra fråga när jag skrev ett pappersbrev senast. tro det blev ett förra året. men jag skickar ju brev titt som tätt. behöver ju inte vara ett handskrivet brev i, det är alltid speciellt att få post som är personlig i brevlådan. smile.gif wub.gif
Farbror Blå
CITAT (Gurkan @ 10-02-2006, 17:11)
CITAT (ejjan @ 10-02-2006, 16:25)

Ha ha .... samma här, sitta och räkna sekunderna tills barnprogrammen skulle börja.

När skrev ni ett "pappersbrev" senast ?? Inte för att man vill gynna Posten kanske men visst är det trevligt med ett handskrivet brev nån gång då och då.

Hrm... måste erkänna att det var ett tag sen..=/
Gurkan
CITAT (anna_rispan @ 10-02-2006, 17:13)
bra fårga när jag skrev ett pappersbrev senast. tro det blev ett förra året. men jag skickar ju brev titt som tätt. behöver ju inte vara ett handskrivet brev i, det är alltid speciellt att få post som är personlig i brevlådan. smile.gif wub.gif

De "maskinskrivna" brev som kommer till mig brukar också innehålla nån typ av inbetalningskort ... sad.gif
anna_rispan
mm, men jag menade tex att man kan skicka ett urklipp på nåt som mottagaren gillar, eller ett recept som någon vill ha. såna riktigt personliga brev. eller brev som innehåller sticklingar från andra odla-människor!
LadyG
Samlar barn på bokmärken längre? Det gjorde jag när jag var liten, men nu hittar man knappt sådana längre.
*Molly*
Har en bunt med gamla filmstjärnor i byrålådan, i början av 60 talet så bytte vi barn filmisar med varandra. smile.gif
pejori
CITAT (anna_rispan @ 10-02-2006, 17:17)
brev som innehåller sticklingar från andra odla-människor!

DET skickar jag ofta laugh.gif laugh.gif
Snöflinga
Apropå glasflaskor: att sitta på ett fik, beställa in en cocakola och två sugrör.... för att dela med senaste förälskelsen, se varandra djupt i ögonen, medan Elvis vrålade i jukeboxen wub.gif
anna_rispan
Leka med rockring o hoppa twist. Är det nåt barn gör nu?? Jag bor inte i det barntätaste området så jag har inte sett det iallafall. Nån anna som sett det??
wolkenkrabber
Att stå i en telefonkiosk!
pejori
klippdockor verkar vara en bristvara numera wub.gif
fjodor
CITAT (anna_rispan @ 10-02-2006, 16:22)

haft sex!!!!

wacko.gif blink.gif wink.gif

det är ju trots allt ÅR noll sex!!!

fjodor
pejori
CITAT (fjodor @ 13-02-2006, 16:58)
CITAT (anna_rispan @ 10-02-2006, 16:22)

haft sex!!!!

wacko.gif blink.gif wink.gif

det är ju trots allt ÅR noll sex!!!

fjodor

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon