Gillan
Jag sitter här och läser alla andras ord om att han blivit
avstängd/slutat...eller nåt annat?!

Jag begriper ingenting?
Han har ju varit här förut idag utan problem vad jag förstår.
Vad hände under tiden det var OS-invigning?
Jag tycker i varje fall väldigt mycket om Reserv, även om jag inte
alltid delar hans åsikter.Men är det inte så det ska vara? Att man
utbyter olika tankar alltså?
Stå på dig vännen(Reserv).

Är det nån som har ett bra svar?

/Gillan
Inga från Närke
Snälla detta är inlägg nr 4 som handlar om Reserv, kan du inte sätta frågan i tråden Reserv. Blir lite svårt att följa alla olika trådar och svara i alla, om de inte samlas på ett ställe wacko.gif biggrin.gif
Gillan
CITAT (Inga från Närke @ 11-02-2006, 00:12)
Snälla detta är inlägg nr 4 som handlar om Reserv, kan du inte sätta frågan i tråden Reserv. Blir lite svårt att följa alla olika trådar och svara i alla, om de inte samlas på ett ställe wacko.gif biggrin.gif

Eftersom jag läste igenom hela den tråden
och inte blev ett dugg klokare, gjorde jag så här rolleyes.gif

Jag är ledsen Inga, men om di inte har bättre svar till mig än så,
borde du inte svarat alls wink.gif

/Gillan
Gillan
OK! jag börjar förstå att det varsjälvmant?!
Men det innebär inte att jag accepterar det. Eller förstår unsure.gif

Kram fån mig til dig Reserv/Gillan
Gåsis
Jag som var ledig idag och hängde framför datorn tror att det var trådarna om vargar och lite text bara. Där var det lite .... idag. Men jag vet ju inte säkert.

/Åsa
cyberspy
Man börjar fatta att Reserv är saknad men är det det ENDA som det skrivs om i det här forumet??
Kanske inte var så lyckat att dyka upp just nu i så fall. huh.gif
Biggan_
Du är så klart välkommen hit smile.gif
Gillan
CITAT (cyberspy @ 11-02-2006, 00:38)
Man börjar fatta att Reserv är saknad men är det det ENDA som det skrivs om i det här forumet??

Klart du är välkommen, men kom du nu?

/Evgeni
AnitaO
Citerar Pirum från en annan tråd:

CITAT
Självmant"? Tja...på samma sätt som den mobbade "självmant" drar sig undan på rasterna
silos
CITAT (cyberspy @ 11-02-2006, 00:38)

VÄLKOMMEN smile.gif wub.gif smile.gif
cyberspy
Tjena igen och tack för välkomnandet. biggrin.gif
Jag har spanat in forumet ganska länge men inte visa mej. Tvekade om jag skulle göra det nu också för det har varit rätt kul att bara va en "spy" och se vad ni skriver om. Men nu kan jag inte hålla mej längre.
Jag har kollat ett annat forum också (AoT) men där vågar man ju inte skriva något för där blir dom så j-a arga om någon tycker något annat än dom. Någon annan som har varit där? Vad tycker ni om det forumet?
En fråga till. Jag kan inte så mycket om odling men börjar tycka att det är så himla kul att köpa frö och så. Jag skulle behöva massor utav råd, men vågar man fråga om det i detta forumet utan att bli idiotförklarad för att man är så himla okunnig??
Cyberspy unsure.gif
Magdis
CITAT (cyberspy @ 11-02-2006, 13:27)
En fråga till. Jag kan inte så mycket om odling men börjar tycka att det är så himla kul att köpa frö och så. Jag skulle behöva massor utav råd, men vågar man fråga om det i detta forumet utan att bli idiotförklarad för att man är så himla okunnig??
Cyberspy unsure.gif

I avdelning förkultivering kan du ställa massor med frågor om hur man sår fröer. Det finns en hel del nystartade trådar om det också som du kan leta i, och så kan man använda sökfunktionen. Brukar alltid få trevliga och bra svar. Välkommen hit! smile.gif
Biggan_
Jag har spanat in forumet ganska länge men inte visa mej. Tvekade om jag skulle göra det nu också för det har varit rätt kul att bara va en "spy" och se vad ni skriver om. Men nu kan jag inte hålla mej längre.
Jag har kollat ett annat forum också (AoT) men där vågar man ju inte skriva något för där blir dom så j-a arga om någon tycker något annat än dom. Någon annan som har varit där? Vad tycker ni om det forumet?
Cyberspy unsure.gif

Klart att du vågar! Alla är väl barn i början! Fråga på du bara, men lägg dina frågor under rätt avdelning så slipper du tillrättavisning ohmy.gif biggrin.gif
Hoppas att du kommer att trivas här, och har du haft koll innan så vet du ju att det inte alltid stormar här blink.gif blink.gif blink.gif biggrin.gif
Margaretha
Jag skulle behöva massor utav råd, men vågar man fråga om det i detta forumet utan att bli idiotförklarad för att man är så himla okunnig??
Cyberspy unsure.gif

Jag har fått massor med bra svar här utan att någonsin behöva känna mig okunnig. Här finns väldigt många som gärna bidrar med sina kunskaper. Så fråga bara! wub.gif
Välkommen till frågarnas skara!
Tesa
Cyberspy unsure.gif

Jag tror att det är nån sorts konkurrens mellan AoT och odla.nu...jag brukar finnas på båda (Mallow)...och har ibland sett att de på AoT tycker att det är så mycket tjafs på odla..
Jag tycker nog att det är ungefär detsamma...ibland går vågorna höga här...och ibland där...
Ibland blir man säkert idiotförklarad här med...men för det allra mesta så finns det många som svarar med varierande grad av kunskaper och erfarenheter...på ett trevligt sätt..så fråga på bara!!

Välkommen hit!
cyberspy
Himlar vad gulliga ni är! Man blir ju generad! wub.gif smile.gif
Cyberspy
renate
Cyberspy unsure.gif

Du är hjärtligt välkommen här,och frågar på bara,"den som inte frågar får inte reda om nå't" ingen blir i......ot förklarat för en fråga,vi hjälper så gott vi kan.
Jag är mycket på AoT,det var det första forum sedan jag blev med egen dator.Jag trivs där med,har aldrig märkt att de blir arga för att man ställer en fråga eller har en egen åsikt. tongue.gif
Jejja

Jag är mer på AoT än på odla just för att jag tycker odla är väldigt svamligt och bråkigt. På AoT har jag inte på långa vägar upplevt samma tjafs som här på odla. Trots det finns jag på båda forumen. Men vill jag ha ordentliga och seriösa svar på växt- och odlingsfrågor så frågar jag hellre på AoT.
LadyG
Jag har då aldrig fått något annat än seriösa och ordentliga svar på mina frågor här på odla. blink.gif

Höll på att säga "som man ropar får man svar" men det lät mer elakt än jag menade. Det jag menar är att det kanske beror lite på vilka inlägg man väljer att läsa. I småprat kan det vara svamligt, men inne i trädgårdstrådarna är det inte det minsta svamligt.

smile.gif
Magdis
Jag tycker också att man får oerhört bra och seriösa svar här. Det finns många otroligt kunniga personer här, tycker det är nedvärderande mot dem att skriva att det bara är svamligt här på Odla.
Det här är ett fantastiskt forum tycker jag, väldigt mångfacetterat och fullt med härliga, roliga, glada och tokiga människor! wub.gif
cic
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-02-2006, 19:00)
Jag tycker också att man får oerhört bra och seriösa svar här. Det finns många otroligt kunniga personer här, tycker det är nedvärderande mot dem att skriva att det bara är svamligt här på Odla.
Det här är ett fantastiskt forum tycker jag, väldigt mångfacetterat och fullt med härliga, roliga, glada och tokiga människor!  :wub:

Kan bara hålla med. Jag får alltid bra och tillfredsställande svar om jag undrar över något.

Och, ja, det är ett väldigt mångfacetterat forum! laugh.gif biggrin.gif
Magdis
CITAT (cic @ 11-02-2006, 19:18)
Och, ja, det är ett väldigt mångfacetterat forum! laugh.gif biggrin.gif

Det är det bästa med det här forumet tycker jag! Jag är väldigt intresserad av människor.
stina
Det är ju just mångfalden av inlägg som är tjusningen med Odla!! Så här års innan odlingssäsongen tagit riktig fart fyller Småprat en stor funktion så att vi kan hålla kontakt och "svamla" och prata allvar om ditten och datten medan vi väntar på vårens intåg. Man märker ju redan nu att aktiviteten ökat i några andra trådar, bla förodling! rolleyes.gif

Summa sumarium: Jag tycker Odla är toppen!!! wub.gif

/Stina
silos
Jag ÄLSKAR Odla och odlaister(om jag får säga så) wub.gif biggrin.gif wub.gif
Tesa
Jag brukar kalla oss odlingar...
Gurkan
Tjena igen och tack för välkomnandet.  :D
Cyberspy unsure.gif

INGEN fråga är för dum för detta forum ... det är sedan länge bevisat ! Flera gånger om ! laugh.gif laugh.gif

Välkomen cyberspy !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon