Full version: *Tycker om*
Azeman
Det finns tre människor som man kan nämna här som är hur gulliga som hellst. Och det är Silos , Gurkan & Farbror Blå.
men även dessa bör nämnas: pisanggoreng & Summersun. Tycker om er! wub.gif tongue.gif
silos
Tack gulledig;jag tycker om dig med smile.gif wub.gif smile.gif
Azeman
CITAT (silos @ 11-02-2006, 11:10)
Tack gulledig;jag tycker om dig med smile.gif wub.gif smile.gif

wub.gif
Summersun
Tack smile.gif tycker om dig också. Tycker om alla här wub.gif wub.gif wub.gif
silos
Jag vill poängtera att jag för min del tycker om alla människor men på olika sätt;en del älskar jag rent av,de andra är jag likgiltig för och ytterligare andra känner jag massor av olika kännslor!!!

ALLA människor är MYCKET viktiga för mig men speciellt de människor som trycker på mina allra kännsligaste knapparna så att jag ev. reagerar och agerar med vrede, för DÅ vet jag att det handlar om mig själv och absolut inte om den som jag är arg på!!!

Inom mig är det E N D A S T jag själv som känner,tänker,hatar,älskar,fjäskar,manipulerar,ljuger,talar sanning,vill göra mig till..................
Mina med människor är min speglar wub.gif wub.gif wub.gif
Gurkan
Håller med summersun och som Solis och jag pratade om häromdan, ett vänligt ord kostar ju inget ...

wub.gif
silos
CITAT (Gurkan @ 12-02-2006, 13:01)
Håller med summersun och som Solis och jag pratade om häromdan, ett vänligt ord kostar ju inget ...

wub.gif

Jag tycker absolut att det är mycket viktigt att dela med sig av sin innersta glädje och lycka smile.gif wub.gif smile.gif

Och jag håller på att lära mig att det som är mörkt inom mig behöver jag inte släppa ut i form av elaka kommentarer etc. inom forumvärlden eller irl.

Här hemma i min egen trygga miljö kan jag även visa mina dåliga sidor som då och då bubbla upp och de mina förstår även fastän det är jobbigt för dem att lyssna vet jag, men vi kan ALLTID prata om det som har hänt efteråt.

Ni skall veta att jag kan betee mig som en 3 åring när någonting gör ont inom mig och jag inte klarar av att hålla detta inombords utan är nästan tvungen att tillåta det onda att bubbla ut!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon