Full version: VA:söndag IDAG!?!
silos
Jag som trodde alldeles bestämt att det är Måndag idag biggrin.gif och då jag gick ut med vovvarna så tyckte jag att det var sååå märkligt att Korpen hade sin frågerunda på gång på en måndag ohmy.gif

Det var först sonen som berättade att idag är det Söndag smile.gif

Jag sov alldeles för länge idag tongue.gif var upptagen hela natten i drömmarnas värld om att hitta tillbaka till det engelska språket laugh.gif wacko.gif tongue.gif

Har redan besökt den Amerikanska sidan och det var roligt att se att folk därinne gillade min konst smile.gif

Igår kväll började jag på en ny docka eftersom Aili-dockan äntligen blev färdig efter mycket besvär.
Den nya dockan är Adolf-efter min farfar som jag var mycket rädd för när jag var liten flicka.

Det lägger sig som ett täcke av ro och frid över hela mig, då jag tillverkar mina dockor och jag är lycklig wub.gif
Latmask
Upplevde nyss samma sak. Ringde min mor och frågade om hon redan slutat jobba för dagen. Hon informerar mig om att det är söndag. Jag å min sida trodde det var fredag... wub.gif

Sambon är hemma på sina pappadagar för Elias och vi är alla samlade hemma varje dag, så det är lätt att bli förvirrad med dagarna just nu. Nollkoll, det är jag det. biggrin.gif

Det är bra att du är lycklig Silos, fortsätt med det. smile.gif
silos
CITAT (Latmask @ 12-02-2006, 12:00)
Upplevde nyss samma sak. Ringde min mor och frågade om hon redan slutat jobba för dagen. Hon informerar mig om att det är söndag. Jag å min sida trodde det var fredag... wub.gif

Sambon är hemma på sina pappadagar för Elias och vi är alla samlade hemma varje dag, så det är lätt att bli förvirrad med dagarna just nu. Nollkoll, det är jag det. biggrin.gif

Det är bra att du är lycklig Silos, fortsätt med det. smile.gif

Hi hi;där ser man hur ividkommande tiden är när man har det bra i sitt liv smile.gif
ÅÅ så underbart att ha en Elias att få vara hemma med wub.gif

När mina barn var små så stressade jag det mesta sad.gif Idag skulle jag absolut vägra att arbeta om jag hade små barn!!!
ninnisky
Silos, i morgon blir det en färgglad dag smile.gif jag går till posten!
Har du kollat mitt PM
silos
CITAT (ninnisky @ 12-02-2006, 12:15)
Silos, i morgon blir det en färgglad dag smile.gif jag går till posten!
Har du kollat mitt PM

ÅÅÅÅ; jag kan nästan inte vänta:VILL att det skall vara måndag IDAG biggrin.gif

Tack för pm smile.gif
yenny
och jag säger Å nej det är söndag idag.... varför går de lediga helgerna så otroligt fort? Jag vill vara ledig mera!
silos
Nu är jag tillbaka från en härlig långpromenad med mina vovvar biggrin.gif
silos
Idag är det alltså MÅNDAG heeela daagen låång och en underbar måndag på alla sätt och vis wub.gif

Jag har lust att sjunga en vårsång med fåglarna i naturen biggrin.gif
silos
Visst är det väl Torsdag idag ohmy.gif wacko.gif laugh.gif

Dockorna har fullständigt dragit mig till deras värld och inte är jag ledsen för det;tvärtemot:jag är G L A A D biggrin.gif smile.gif wub.gif smile.gif biggrin.gif
yenny
CITAT (silos @ 16-02-2006, 19:21)
Visst är det väl Torsdag idag ohmy.gif wacko.gif laugh.gif

Dockorna har fullständigt dragit mig till deras värld och inte är jag ledsen för det;tvärtemot:jag är G L A A D biggrin.gif smile.gif wub.gif smile.gif biggrin.gif

Japp.. det är Torsdag idag biggrin.gif
silos
CITAT (yenny @ 16-02-2006, 19:24)
CITAT (silos @ 16-02-2006, 19:21)
Visst är det väl Torsdag idag ohmy.gif  :wacko:  :lol:

Dockorna har fullständigt dragit mig till deras värld och inte är jag ledsen för det;tvärtemot:jag är G L A A D  :D  :)  :wub:  :)  :D

Japp.. det är Torsdag idag biggrin.gif

Så IDAG måste det bara vara FREEEDAG;var bara tvungen att kolla biggrin.gif
silos
Hihihiii;jag har glömt att handla idag tongue.gif
silos
Jahapp;så är fredagen snart slut och jag bara måste gå och sooova men först rasta vovvarna.

Nattinatt allihoppa wub.gif
yenny
Idag är det lördag Solis biggrin.gif
ingrid fuxwall
Och i morgon är det söndag - igen.

ingrid
silos
CITAT (yenny @ 18-02-2006, 07:58)
Idag är det lördag Solis biggrin.gif

Tack;nu slipper jag att tänka efter biggrin.gif
Hi hi hi;du må tro att jag redan var igång med att fundera över vilken dag det är idag när jag vaknade tongue.gif
Har så att säga annat att tänka på än vilken dag idag är biggrin.gif
Hannele
Bäst att skynda dej, om du ska hinna till kyrkan... huh.gif
silos
CITAT (Hannele @ 19-02-2006, 10:58)
Bäst att skynda dej, om du ska hinna till kyrkan... huh.gif

Nej;till kyrkan vill jag inte gå;jag har det roligare och "Gudligare" här hemma wub.gif smile.gif wub.gif
Hannele
Och en kall söndag dessutom, -15° och soligt, stackars Vasalopps-åkare.
silos
CITAT (Hannele @ 05-03-2006, 09:37)
Och en kall söndag dessutom, -15° och soligt, stackars Vasalopps-åkare.

ohmy.gif VA!?! åker de Vasalopp idag ohmy.gif då måste jag sätta på TV biggrin.gif
Leia
Igår kväll kom en gammal farbror in till min affär och köpte blåbärs soppa. Han hade som tradition att titta på Vasaloppet och dricka blåbärssoppa, eftersom han varje år "glömde" att anmäla sig så fick han nöja sig med att titta! laugh.gif biggrin.gif
silos
Jag såg Vasa loppet;åtminstone en timme av det och vad jag tjoade när killen som vann kom i Mål biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon